آخرین اخبار

4. ارديبهشت 1394 - 2:34   |   کد مطلب: 1236
سالیان نه چندان دور پل نصب شده بر رودخانه مارون آسان ترین طعمه زمستانی سیلاب های منطقه بود که با هربارندگی شدید آب بردن پل لنده بخشی از خسارت طغیان مارون تعریف شده بود.

پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، قدیمی ترین شهراستان کهگیلویه وبویراحمد تاکنون یکی از کم عرض ترین وپرپیچ خم ترین جاده های درون استانی را برای ارتباط با سایرنقاط کشور برخورداربوده  است .این جاده 35کیلومتری که دهدشت ولنده مرکز دو شهرستان کهگیلویه ولنده را به هم متصل میکند با عبور از شهر سوق یکی از جاده های غیر استاندار وحادثه خیز کشور میباشد.

 

سالیان نه چندان دور پل نصب شده بر رودخانه مارون آسان ترین طعمه زمستانی  سیلاب های منطقه بود که با هربارندگی شدید  آب بردن پل لنده  بخشی از خسارت   طغیان مارون تعریف شده بود.

 

کلنگ زنی پل تراب بمنظور ارتصال لنده به جاده ملی پاتاوه -دهدشت یکی از آرزوهای دیرین مردم این شهرستان است.

به گزارش راک نیوز از لنده ؛ کلنگ پل تراب در لنده را چند تن از مسئولان استانی و شهرستان از جمله حجت الاسلام بزرگواری نماینده مردم شهرستان‌های چهارگانه در مجلس شورای اسلامی، نیک اقبالی معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه لنده، فرماندار لنده، پیمانکار پروژه و مدیرکل راه و شهرسازی استان به زمین زدند .

 

 

براساس این گزارش ،مسئولان حاضر درمراسم کلنگ زنی  این قول را به مردم شهرستان لنده دادند که پروژه‌ای که قرار بود ظرف 23 ماه به اتمام برسد را در 18 ماه به سرانجام رسانده و مردم را از این نعمت بهره‌مند سازند.

درادامه پیمانکار پروژه به معارضات اجتماعی سد راه اجرایی شدن پروژه اشاره کرد که مسئولان شهرستان لنده و استان قول مساعد جهت مرتفع ساختن این معارضات را دادند.

 

درحالیکه نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه ،بهمئی ،چرام ولنده درگفتگو با راک نیو زاز تلاش برای  کلنگ زنی این پروژهدرسال نوده خبرداده بود  ،ا مید میرود حال که همه مسئولان کمر همت به کلنگ‌زنی این پروژه بستند شاهد بهره‌برداری از این پروژه در آینده نزدیک باشیم. شاید این کلنگ‌زنی توسط مسئولان قول مساعدی از سوی آن‌ها بوده که این پروژه هر چه سریعتر اجرایی و به بهره‌برداری می‌رسد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک