آخرین اخبار

28. فروردين 1394 - 17:41   |   کد مطلب: 1197
حسینی ورود بانوان به ورزشگاه را محکوم کرد و گفت: ما به اندازه کافی با پدیده بدحجابی در سطح جامعه روبه رو هستیم و با این کار این امر تشدید می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر دهدشت ضمن توصیه خود و همه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی،اظهارداشت: یکی از اوصاف انسان‌های متقی خوش رفتاری و خوش خلقی با افراد جامعه به‌ویژه اعضای خانواده است.

 

امام جمعه دهدشت گفت: وقتی دو نفر به عنوان زوج و همسر برای تشکیل یک زندگی در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند به رغم وجود اختلاف سلیقه‌ها برخی از اختلافات که ناشی از بداخلاقی‌ها است را باید تحمل کنند.

 

وی بابیان اینکه کانون خانواده مقدس است،عنوان کرد: در کانون خانواده نباید مچ‌گیری کرد و باید نسبت به خطا و اشتباه همدیگر چشم پوشی کنیم.

 

امام جمعه دهدشت در واکنش به حادثه زنجیره‌ای مسمومیت تعدادی از شهروندان در دهدشت و چرام اظهار کرد: عده‌ای توسط شربت به عناوین مطرح شده مسموم شده و این حادثه آنطور که اعلام شده در گچساران هم روی داده است.

 

حسینی تصریح کرد: مردم باید مراقبت داشته باشند و مسئولان نیز به جدیت پیگیری این موضوع را در دستور کار قرار دهند.

 

وی با تأکید بر شناسایی هرچه سریع‌تر عوامل برخورد قاطع و شدید با خاطیان، گفت: این حادثه امنیت روانی شهرستان را به هم زده است.

 

حسینی با گرامیداشت دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در سال 58،اظهار داشت: اقتدار سپاه هر کشور اقتدار آن ملت است.

 

امام جمعه دهدشت بااشاره به اینکه سازمان ملل ملت مظلوم یمن را تحریم تسلیحاتی کردند،تصریح کرد: اسرائیل امروز جنایت غزه در یمن را تکرار می‌کند.

 

وی با تبریک به مناسبت آغاز ماه رجب،بیان کرد: لیلة الرغائب شب آرزو‌ها است و شب دعا و نیایش به درگاه باری تعالی است.

 

حسینی ورود بانوان به ورزشگاه را محکوم کرد و گفت: ما به اندازه کافی با پدیده بدحجابی در سطح جامعه روبه رو هستیم و با این کار این امر تشدید می‌شود.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک