آخرین اخبار

25. فروردين 1394 - 22:03   |   کد مطلب: 1165
فوری/ مسمومیت ۱۰ نفر در دهدشت و چرام/هشدار معاونت بهداشتی به مردم در پی توزیع نوشیدنی به بهانه‌های مختلف در شهرستان‌های کهگیلویه و چرام، تاکنون ۱۰ نفر دچار مسمومیت غذایی شدند که در این زمینه مرکز بهداشت استان به مردم نسبت به عدم استفاده از این نوشیدنی ها هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، مدیر گروه سلامت محیط و کار مرکز بهداشت استان کهگیلویه و بویراحمد، با اعلام این خبر، گفت: طبق گزارشات واصله، این افراد با توزیع شربت‌های آلوده، به بهانه‌های مختلفی ازجمله نذری، موجب بروز این مسمومیت شده‌اند.

 

نصرالله کرمی با بیان اینکه هنوز عامل اصلی مسمومیت این افراد به‌طور دقیق مشخص نشده است، افزود: مطابق آخرین پیگیری‌های همکاران ما، متأسفانه آمار تعداد مسمومین به ۱۰ نفر رسیده‌است.

 

وی ادامه داد: حال عمومی نیمی از این تعداد، رضایت‌بخش اعلام شده است و نیمی دیگر نیز تحت مراقبت هستند.

 

کرمی نسبت به بروز این اتفاق در سایر مناطق استان نیز هشدار داد و تأکید کرد: به همه‌ی هم‌استانی‌های عزیز، به‌ویژه مردم این دو شهرستان توصیه می‌کنیم از مصرف مواد خوراکی و آشامیدنی که توسط افراد دوره‌گرد یا ناشناس توزیع می‌شوند؛ جداً خودداری نمایند.

 

مدیر گروه سلامت محیط و کار اضافه کرد: لازم است شهروندان عزیز هرگونه مواد خوراکی، آشامیدنی و آرایشی و بهداشتی را صرفاً از فروشگاه‌های معتبر و تحت نظارت مرکز بهداشت تهیه کنند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک