آخرین اخبار

25. فروردين 1394 - 14:23   |   کد مطلب: 1149
تيم طوفان سرهنگ با برتري مقابل دهياري ده‌گروه توانست براي دومين سال پي‌در‌پي قهرمان مسابقات فوتبال روستايي عشايري ديشموك شود و از عنوان قهرماني سال گذشته خود دفاع كند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، عصر امروز تيم طوفان سرهنگ با برتري سه بر يك  مقابل دهياري ده‌گروه توانست براي دومين سال پي‌در‌پي قهرمان مسابقات فوتبال روستايي عشايري بخش ديشموك شود و از عنوان قهرماني سال گذشته خود دفاع كند.

 

در اين دوره از مسابقات 21 تيم از روستاهاي بخش ديشموك، در زمين خاكي روستاي اسفندان و در 7 گروه 3 تيمي شركت داشتند كه در مدت 15 روز با هم رقابت كردند.

 

عبدالرضا مرادي‌جو مسئول ورزش و جوانان ديشموك گفت هدف از برگزاري چنين مسابقاتي را ايجاد روحيه و نشاط در بين جوانان عنوان كرد و اظهار داشت: نهادينه شدن فرهنگ ورزش در بين اقشار مختلف جامعه از گام‌هاي موثر سلامتي جامعه بوده كه برگزاري اين مسابقات مي‌تواند اين روحيه و نشاط را به جامعه ترزيق كند.

 

مرادي تصريح كرد: در اين مرحله نيز 4 تيم برتر به دور نيمه نهايي رسيدند كه با برگزاري دور نيمه نهايي تيم‌هاي طوفان سرهنگ و دهياري ده‌گروه در فينال حضور داشتند.

 

وي افزود: در فينال اين مسابقات تيم فوتبال طوفان سرهنگ توانست با نتيجه 3 بر يك حريف خود تيم دهياري ده‌گروه را شكست داده و براي دومين سال پشت سرهم با اقتدار قهرماني اين دوره از مسابقات را بدست آورد.

 

انتهاي پيام:و/آ

 

گزارش و عكس: وحيد آهنگ

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک