آخرین اخبار

24. فروردين 1394 - 14:10   |   کد مطلب: 1138
کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه وبویراحمد گفت:سامانه بارشی که از جنوب کشور وارد این استان شده تا عصر امروز به صورت رگبار، رعد و برق و بارش پراکنده در مناطق سردسیری این استان فعال است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، ولی بهره مند ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، افزود:این سامانه بارشی از مناطق گرمسیری کهگیلویه و بویاحمد فعالیت با رگبار،رعد و برق و بارش پراکنده آغاز کرد و به ترتیب در مناطق سردسیری این استان نیز موجب بارش پراکنده شد.

 

وی میزان بارندگی در نقاط مختلف استان  تا ساعت 10 و 30 دقیقه  روز دوشنبه (24 فروردین) را اعلام کرد و گفت: قلعه رئیسی با 9 میلیمتر بیشترین بارش را داشته است.

 

بهره مند، میزان بارندگی در شهرهای یاسوج، سی سخت، دهدشت، گچساران، باشت ، لیکک و چرام را به ترتیب 5.7، 5.2، 3.1، 0.2 ، 0.2 ،0.8 و 0.2 میلیمتر اعلام کرد.

وی به پدیده گرد و غبار در کهگیلویه و بویراحمد نیز اشاره کرد و گفت:  در روزهای آینده ریزگردها در استان کاهش می یابد.

 

بهره مند میزان دید افقی در شهرهای دهدشت پنج کیلومتر، گچساران چهارهزارو 500 متر،سی سخت شش کیلومتر، یاسوج و لیکک هفت کیلومتر اعلام است.

 

کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد افزود:  در 24 گذشته گچساران با دمای 34درجه بالای صفر به عنوان گرمترین و سی سخت با دمای 10 درجه سانتی گراد بالای صفر به عنوان خنک ترین نقاط استان گزارش شده است.

 

انتهای پیام/200

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک