آخرین اخبار

5. مهر 1402 - 13:40   |   کد مطلب: 11328
اجتماع بزرگ جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب اسلامی به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور مسئولان شهرستانی در حسینیه ثارالله سپاه کهگیلویه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی "کهگیلویه" فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه در این آیین با تبریک بهار تعلیم و تربیت و هفته دفاع مقدس در اجتماع بزرگ جوانان گام دوم انقلاب گفت: دفاع مقدس بزرگ زرینی از تاریخ ملت ایران است.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب جهت خواندن و عمل کردن به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: دفاع مقدس اوج عزت و اقتدار جامع ایرانی و اسلامی است.

سرهنگ پوربهشت افزود: ما گذشته پر افتخاری در چهله ی اول انقلاب اسلامی داشتیم و امروز می بالیم که دفاع مقدس ما با حضور اقشار مختلف جامعه اسلامی به ویژه جوانان علی‌رغم هجمه همه جانبه و توان استکبار به شکست انجامید.

فرمانده سپاه شهرستان کهگیلویه به نقش دانش آموزان در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: حضور ۵۵۰ هزار دانش آموز و تقدیم ۳۶ هزار شهید دانش آموز خود گواه است نقشی که امروز رهبر معظم انقلاب جوانان را دیدبانان بصیر انقلاب اسلامی نامیده است.

حجت الاسلام علی وحدانی فر- امام جمعه دهدشت نیز در این آیین اظهار داشت: تنها زمانی که ایران وجبی از خاک خود را به دیگران نداد و در فاصله ای بیرون تر از مرزها توانست فعالیت و خلاقیت داشته باشد در جنگ هشت ساله دفاع مقدس بود.

وحدانی فر خاطرنشان کرد: دفاع مقدس به عنوان مهم ترین شاخصه استقامت و پیشرفت کشور است.

وی با اشاره به اینکه شهدایی که جنگ هشت ساله دفاع مقدس را اداره می‌کردند جوانان و نوجوانان ما بودند افزود: ما جان دادیم، شهید دادیم و ایستادگی کردیم برای اینکه وجبی از خاک این کشور دست دیگران نیافتد.

حجت‌الاسلام وحدانی فر تصریح کرد: آن چیزی که امروز ایران را مستقل و قهرمان نگه داشته دفاع مقدس است.

امام جمعه دهدشت در ادامه به تشریح ایران قبل و بعد از انقلاب پرداخت و افزود: زمانی ما در همین کشور برای ساخت رادیو مشکل داشتیم اما امروز پهباد ما چندین کلیومتر می‌رود شناسایی می‌کند بدون اینکه توسط تجهیزات پیشرفته دشمن رصد شود، این نشانه اعتماد به جوان هاست.

وحدانی فر بیان کرد: در هیچ برهه‌ای از تاریخ ما به اندازه ای که در انقلاب اسلامی، ایران عزت و قدرت پیدا کرد وجود نداشت.

وی افزود: ۵۰ سال قبل توان درست کردن کلاشنیکف را نداشتیم اما امروز موشک های ما با برد ۲ هزار کیلومتر کمتر از ده متر خطا مسافت می‌کند.

حجت‌الاسلام وحدانی فر با اشاره به اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب، رهبر معظم انقلاب به نقش بسیار بسزا و مهم جوانان در جامعه تاکید داشتند، گفت: در چهل سال اول انقلاب این جوانان بودند که نقش بسزایی داشتند.

امام جمعه دهدشت در ادامه صحبت های خود با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب ۴۶ بار از کلمه جوانان استفاده می‌کنند، گفت: رهبر انقلاب به شما جوان ها اعتماد و ایمان دارد و نباید ناامیدی و یأس در وجود شما رخنه کند.

حجت‌الاسلام وحدانی فر خاطرنشان کرد: اگر ایرانی آباد، آگاه و مستقل می‌خواهید باید تلاش و به بیانیه گام دوم انقلاب عمل کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک