آخرین اخبار

27. مرداد 1402 - 0:59   |   کد مطلب: 11280
با حضور مسئولان و مردم ولایتمدار یادواره سه شهید والامقام پایگاه مقاومت بسیج شهید پردل زیرکل در مسجد صاحب الزمان(عج) روستای احمد سالار برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی "کهگیلویه" ستوان دوم پاسدار سید مجتبی دستفال فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی برگزاری یادواره‌های شهدا را مصداق بارز جهاد تبیین عنوان کرد، و گفت: تا زمانی که در راه و مسیر شهدا و ولایت فقیه قدم بر می‌داریم به این انقلاب و نظام خدشه‌ای وارد نخواهد شد.

دستفال افزود: امروز دشمنان نظام اسلامی برای رسیدن به اهداف شوم خود فرهنگ شهادت را مورد هجمه قرار داده‌اند و با استفاده از ابزار رسانه در پی کمرنگ کردن مقام و جایگاه شهدا در جامعه هستند.

وی با تأکید بر اینکه پیروی از ولایت و رهبری ادامه راه شهیدان است، ادامه داد: همه ما موظف هستیم تا یادواره‌های شهدای والامقام را با قدرت و قوت برگزار کنیم.

حجت الاسلام حیدر خواه در این مراسم گفت: شهدای ما نه امکانات بیشتری داشتند و نه تعداد بیشتری داشتند، تنها چیزی که باعث شد در ردیف شهدا قرار بگیرند یکدلی آنها بود.

وی افزود: شهدا برای رسیدن به هدف از هیچ تلاشی دریغ نمی کردند و دلیل آنها این بود که از یک دل و از یک مرکز فرماندهی دستور می‌گرفتند.

حجت الاسلام حیدرخواه تصریح کرد: آنها تمام منیت‌ها، تمام قومیت‌ها، تمام وابستگی‌ها و حزب بازی ها را کنار گذاشته بودند.

وی ادامه داد: همین امر باعث شد آنها در ولایتمداری الگو باشند و در عرصه انقلاب یکتا بمانند.

حجت الاسلام حیدر خواه با اشاره به اینکه هر کس از سیره شهدا بهره گرفت در همه عرصه ها موفق بوده اظهار داشت: اگه به جنگ ۳۳ روزه لبنان یا دفاع از حرم در سوریه و دیگر نقاط نگاه کنید تنها رمز موفقیت یکدلی بود.

وی گفت: مدیران ما نیز هر جا دنبال یک رایی و خودبینی شدند نه تنها خدمتی به مردم نکردند بلکه جایگاه خود را نیز از دست دادند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک