آخرین اخبار

26. مرداد 1402 - 1:45   |   کد مطلب: 11278
خبر خوش فرماندار کهگیلویه در جمع اصحاب رسانه:
فرصت ثبت نام "مسکن ملی" برای خبرنگاران واجد شرایط فراهم شد
نشست خبری فرماندار کهگیلویه با حضور اصحاب رسانه و برخی از مدیران کهگیلویه در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی "کهگیلویه" فرماندار کهگیلویه از نقش تعیین کننده رسانه در بهبهود زندگی جوامع در تمام ابعاد پرده برداشت و گفت: رسانه در گسترش صلح و امنیت جهانی موثر است و می تواند با القای اخلاق اسلامی جامعه را به سعادت برساند.

 

سید عبدالعزیز موسوی ادامه داد: اگر قلم رسانه و خبرنگار بر اساس منافع قدرت طلبان باشد یقینا جامعه از این بابت متضرر خواهد شد.

 

وی در خصوص مشکل بیمه و مسکن خبرنگاران گفت: همانگونه که مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان نیز در این خصوص تاکید داشتند، در این یکسال بسیار پیگیر این دو موضوع بودیم.

 

موسوی تصریح کرد: خوشبختانه در بحث مسکن روز گذشته نامه ای از طرف رئیس جمهور ارجاع داده شد که هر خبرنگاری شرایط لازم را داشته باشد با توجه به شاخص های مسکن ملی می تواند در این سامانه ثبت نام کند.

 

فرماندار کهگیلویه افزود: در بحث مسکن ملی 8 هزار و 972 نفر در سامانه ثبت نام کردند که 3 هزار و 777 نفر تشکیل پرونده دادند و برای 1010 واحد نیز بودجه اختصاص داده شده.

 

موسوی با تمجید از مدیران اداره توزیع برق و آب و فاضلاب شهرستان گفت: در حوزه آب و برق به اندازه 15 سال گذشته در همین یکسال اخیر توسعه داشتیم.

 

وی تصریح کرد: علارغم اینکه تلاش داشتیم همیشه رابطه خوبی با رسانه داشته باشیم اما می پذیریم مظلومیت دولت سیزدهم نیز در همین موضوع است که در حوزه روابط عمومی ضعیف عمل شده است.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک