آخرین اخبار

19. مرداد 1402 - 18:22   |   کد مطلب: 11272
نشست خبری سرپرست شهرداری دهدشت با حضور اصحاب رسانه در محل شهرداری این شهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی "کهگیلویه" سید آیت تقوی در گفتگو با رسانه ها اظهار داشت : کل اعتبارات سال ۱۴۰۱ ، ۱۳ میلیارد تومان بوده که همه را برای احداث سیل بند گذاشتند و هیچ چیز دیگری برای دیگر امور در اختیار ما قرار ندادند.

وی افزود: با رایزنی مقرر شد با تقسیم اعتبار در بخش های دیگر نیز فعالیت داشته باشیم که از این ۱۳ میلیارد ما ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تخصیص گرفتیم که باز از این مقدار ۳ میلیارد آن اوراق است و علل الحساب با این مقدار نقاط ضعف شهر را شناسایی کردیم و شروع به کار کردیم.

وی گفت: با طرح هدایت روان آب ها که هم اکنون در دو فاز در حال اجراست قصد داریم برای همیشه این مشکل را برای مردم در روزهای بارانی حل کنیم.

تقوی تصریح کرد: برای نخستین بار پرداخت حقوق مرتب به کارکنان را به ۲۸ هر ماه رساندیم که این امر در تاریخ شهرداری بی سابقه است.

وی اضافه کرد: با توجه به صدور مجوز ساخت مسکن در طرح مسکن بسیجیان و ولایت ،اجرای کمربندی این روند را سرعت خواهد بخشید.

سپرپرست شهرداری دهدشت بیان کرد: بیش از ۹۵درصد مراحل قانونی اجرای کمربندی سوم انجام شده و هیچ مشکلی برای اجرای این طرح وجود ندارد.

وی در پایان در خصوص ورودی های دهدشت اظهار داشت: متاسفانه این سوال تمام مردم شهر است و خوب است که یک بار برای همیشه بدانید ما بارها داد خود را به گوش مسئولان رساندیم و علارغم اینکه بارها در جلسات توپ را به زمین شهرداری می اندازند ولی هیچ اعتباری برای انجام این پروژه ها دریافت نکردیم و اگر فعالیتی صورت می گیرد تماما از هزینه شخصی است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک