آخرین اخبار

18. مرداد 1402 - 16:13   |   کد مطلب: 11270
رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان کهگیلویه:
با مطالبه گری به احقاق حق مردم‌ خود کمک کنید
نشست خبری رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان در شهرستان کهگیلویه با حضور اصحاب رسانه صبح امروز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی "کهگیلویه" احمد طاعت پور در این نشست اظهار داشت: رسانه یکی از ارکان مهم نظام است ک نیازمند اهمیت دادن است، و لازم است همانگونه که انبیا برای رساندن پیام الهی شروع به تبلیغ کردند خبرنگاران نیز وظیفه خود را به نحو احسن انجام بدهند.

رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان شهرستان کهگیلویه با تاکید بر اینکه وظیفه خبرنگار ولایتمداری است گفت: همه ما می دانیم این انقلاب با همت رسانه توانست به پیروزی برسد و سیاست این جمهوری با تکیه بر قرآن که خود یک رسانه تمام نما است برقرار خواهد بود.

وی افزود: سعی کنید در مطالبه گری ها با اخلاق اسلامی با مسئولان رفتار کنید و برای مشارکت در تعیین سرنوشت مردم با شجاعت ورود کنید.

طاعت پور تصریح کرد: سعی کنید در رسانه خود بی طرفی را برای انتخابات اعلام کنید چرا که یک رسانه عمومی وظایف مشخصی بر عهده دارد.

وی ادامه داد: در انتخابات پیش رو نقش نماینده مجلس را برای مردم تشریح کنید و با مطالبه گری به احقاق حقوق مردم‌ خود کمک کنید.

طاعت پور تصریح کرد: با معرفی برنامه کاندیدها مردم را برای رقابت در انتخابات تشویق کنید.

رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان کهگیلویه در پایان گفت: ما هم با اموزش های لازم به ناظران وظیفه داریم به سلامت انتخابات کمک کنیم و انشالله در انجام این امر به کمک شما اصحاب رسانه سربلند باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک