آخرین اخبار

10. مرداد 1402 - 19:15   |   کد مطلب: 11258
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه خبر داد:
دهدشت میزبان جشنواره منطقه ای "مشک تشنه" شد
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه از برگزاری جشنواره منطقه ای "مشک تشنه" با حضور ۶ استان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی "کهگیلویه" عبدالکریم عبودی صبح امروز در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری این جشنواره اظهار داشت: این سوگواره منطقه‌ای با حضور استان‌های بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، فارس، اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

وی برگزاری این جشنواره را یک فرصت کم نظیر برای شعر این شهرستان دانست و افزود: اشعار سوگواره در ۲ بخش فارسی در قالب‌های شعر نو، سپید، نیمایی و کلاسیک و بخش بومی در قالب شعر گویشی لری خواهد بود.

عبودی عنوان کرد: هر شاعر می‌تواند حداکثر سه اثر به صورت تایپ شده به همراه مشخصات شناسنامه ای، آدرس و تلفن تماس به دبیر خانه سوگواره ارسال کند.

وی اضافه کرد: آثار ارسالی نباید برگزیده سوگواره های دیگر باشد.

عبودی مهلت ارسال آثار را تا یکم شهریورماه آتی اعلام کرد و گفت: اختتامیه این سوگواره ۲۲ شهریورماه در کهگیلویه برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه افزود: به نفر اول این سوگواره هدیه نقدی به مبلغ ۳۵ میلیون ریال، نفر دوم ۲۵ و نفر سوم مبلغ ۱۵ میلیون ریال داده می‌شود.

عبودی اظهارکرد: متقاضیان می‌توانند آثار ارسالی خود را به رایانامه mashketeshneh۶@gmail.com و یا به آدرس پستی استان کهگیلویه و بویراحمد، شهرستان کهگیلویه، خیابان شهید پارسی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه و صندوق پستی۷۵۷۱۸۵۳۳۸۱ و شماره مجازی ۰۹۱۷۶۲۲۰۹۴۴ در پیام‌رسان روبیکا یا ایتا ارسال کنند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک