آخرین اخبار

23. فروردين 1394 - 19:21   |   کد مطلب: 1125
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمدگفت: آگهی استخدام پنج راننده پایه یکم در پست های آتش نشانی شهرداری های تابعه استان به زودی منتشر می شود

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، سید عبدالکریم عزیزی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: دارا بودن حداکثر 30 سال سن، گواهینامه پایه یکم رانندگی، نداشتن معافیت پزشکی و داشتن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم از جمله  شرایط متقاضیان استخدام در پست های آتش نشانی است.

 

وی با بیان اینکه این افراد به عنوان راننده وسایط نقلیه سنگین در پست های شهرداری شهرستان های استان  مورد استفاده قرار می گیرند، اظهار کرد:متقاضیان  می توانند پس از انتشار اگهی در صورت داشتن شرایط مندرج در آگهی نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

 

عزیزی یادآور شد: چنانچه در هر مرحله ای از مراحل استخدام مشخص شود که داوطلب دارای حتی یکی از شرایط در آکهی نباشد و یا اظهاراتی خلاف واقع در فرم ثبت نام درج نموده باشد از ادامه کار وی ممانعت بعمل خواهد آمد.

 

وی تاکید کرد: به زودی نام شهرداری ها، زمان و شرایط ثبت نام برای متقاضیان از طریق پورتال استانداری کهگیلویه وبویراحمد و همین سایت خبری در قالب آگهی اعلام خواهد شد و متقاضیان می توانند با رجوع به متن آگهی منتشره از جزئیات و شرایط ذکر شده آگاه شوند.

 

انتهای پیام/س/200/و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک