آخرین اخبار

21. خرداد 1402 - 23:08   |   کد مطلب: 11205
فرماندار کهگیلویه از پروژه مسیر ترانزیتی که قسمتی از آن در بخش چاروسا قرار دارد بازدید کرد.

فرماندار کهگیلویه در سفر به قلعه رئیسی در یک روز کاری از پروژه های این منطقه بازدید کرد.

 

در این بازدید از پروژه کمربندی قلعه رئیسی که به عنوان مسیر ترانزیتی پل برین از باشت آغاز می شود و به دهدشت و در ادامه به قلعه رئیسی، دیشموک و خوزستان متصل می شود بازدید کرد.

 

در این بازدید فرماندار کهگیلویه به همراه بخشدار چاروسا و معاون عمرانی فرمانداری و شهردار قلعه رئیسی با صاحبان زمین در کمربندی قلعه رئیسی رایزنی کردند.

 

موسوی فرماندار کهگیلویه در این بازدید با بیان اینکه مسیر کمربندی قلعه رئیسی که به عنوان پروژه اصلی محور پل برین تا استان خوزستان ادامه دارد به عنوان یک پروژه ملی تبدیل شده تصریح کرد: این پروژه به همت راه و شهرسازی استان با اعتبار ملی آغاز بکار کرد که امیدواریم مردم در این مسیر کمک و همکاری کنند.

 

فرماندار کهگیلویه به اعتبار اختصاصی این پروژه اشاره کرد و گفت: این پروژه با اعتبار هزار و 300 میلیارد به مناقصه رفت و پیمانکار مشخص و شروع بکار کرد که استارت این پروژه از کمربندی شهر قلعه رئیسی شروع شد.

 

وی در گفت‌وگو با صاحبان زمین در کمربندی قلعه رئیسی خواستار همکاری برای رفع معارضات شد و گفت: این پروژه به عنوان یک پروژه ملی می تواند کمک شایانی برای برون رفت از بن بست مناطق محروم به خصوص قلعه رئیسی و دیشموک باشد.

 

موسوی تاکید کرد: این پروژه با کمک و همکاری نماینده کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی و راه و شهرسازی و از خدمات دولت مردمی است که امیدواریم تلاش شود تا اقدامات برای فعالیت جهادی این پروژه آغاز شود و شاهد باشیم مناطق قلعه رئیسی و دیشموک از بن بست خارج شود.

 

وی از بخشدار چاروسا خواست تا در جهت رفع معارضات کمک و همکاری کنند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک