آخرین اخبار

22. فروردين 1394 - 19:20   |   کد مطلب: 1119
نماینده کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی از پیگیری خود برای از سرگیری فعالیت مجدد پروژه ملی جاده پاتاوه و نیز تسریع در عملیات آبرسانی به حومه غربی دهدشت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید علی محمد بزرگواری صبح امروز در جمع خبرنگاران با تبریک فرارسدن هفته زن، اظهار داشت: پروژه ملی جاده پاتاوه دهدشت امسال فعالیت مجدد خود را آغاز می‌کند.

 

بزرگواری با اشاره به تعطیلی این پروژه در اواخر سال گذشته تصریح کرد: این جاده به خاطر مطالباتی که دارد مدت چند ماه تعطیل شده بود.

 

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه پروژه جاده پاتاوه به دهدشت حدود چند ماه است که تعطیل شده، بیان کرد: این پروژه که ازپروژه‌های سفر مقام معظم رهبری است که از  19سال قبل تا کنون باهدف خروج شهرستان‌های کهگیلویه ،چرام، لنده و بهمئی از بن بست کلید خورد.

 

بزرگواری با بیان اینکه سردار عبدالهی فرمانده قرارگاه خاتم نیز در نشست بررسی جاده پاتاوه به دهدشت حضور داشت، افزود: در این نشست مقرر شد مطالبات قرارگاه از مبلغ 600 میلیارد تومان پرداخت شده به این قرارگاه برداشت شود.

 

 

وی گفت: چون بخشی از مطالبات قرارگاه خاتم  توسط وزارت راه پرداخت شد قریب 600 میلیارد تومان به قرارگاه خاتم  اختصاص یافت که باید مطالبات جاده پاتاوه به دهدشت از این بودجه پرداخت شود.

 

بزرگواری افزود: برای تسریع در روند پروژه مبلغ 50 میلیارد تومان  از بودجه سال 94 برای این جاده در نظر گرفته شده است.

 

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی همچنین پروژه آبرسانی به حومه غربی دهدشت را مورد اشاره قرار داد و با مهم خواندن این پروژه تصریح کرد: تلاش‌هایی برای جلوگیری از تعطیل شدن پروژه داشتیم و اجازه نخواهیم داد پروژه امید‌بخش در حوزه کشاورزی تعطیل شود.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک