آخرین اخبار

8. اسفند 1401 - 19:31   |   کد مطلب: 11075
با هدف دسترسی به اینترنت پرسرعت در استان ؛
ساخت ۱۰ سایت ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد
بگفته معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ، این سایت ها در مناطق و روستا‌های کم برخوردار استان ساخته می‌شود.

مرادعلی پیوند در نشست کارگروه توسعه ارتباطات مناطق محروم استان که با حضور مدیر شرکت ارتباطی ایرانسل منطقه جنوب کشور برگزار شد، افزود: این سایت‌ها در امامزاده پهلوان، فیروزآباد، تنگاری، دهنو، میمند، موگر، گراب و روستای حاج قلندر ساخته می شوند.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مجری طرح برای ساخت این سایت‌ها مشکلات و معارضاتی با منابع طبیعی، محیط زیست، شرکت توزیع نیروی برق و راهداری دارد، ادامه داد: هماهنگی‌های لازم برای رفع مشکلات صورت گرفته است.

پیوند گفت: تهیه طرح دسترسی برق برای ساخت این سایت‌ها نیز بسیار مهم است که شرکت توزیع نیروی برق موظف شد تا پایان هفته آینده آن‌ها را آماده و ارائه کند و برای مجوز سایر دستگاه‌ها هم همین بازه زمانی تعیین شد.

وی با اشاره به اینکه اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هم جاده دسترسی به این سایت‌ها را ایجاد می‌کند، افزود: امیدواریم با برنامه ریزی‌های صورت گرفته شاهد رفع مشکلات دسترسی مردم به ارتباطات و اینترنت پر سرعت در مناطق محروم استان باشیم.

امین ترابی مدیر ایرانسل منطقه جنوب کشور نیز گفت: این تعداد سایت برای کهگیلویه و بویراحمد پیش‌بینی شده که تا قبل از پایان سال تعیین تکلیف می شوند.

وی خواستار مشارکت ادارات منابع طبیعی، محیط زیست، شرکت برق و راهداری برای رفع مشکلات این سایت‌ها شد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک