آخرین اخبار

30. بهمن 1401 - 8:42   |   کد مطلب: 11064
فرماندار کهگیلویه با اشاره به بارش‌های ۲ روز گذشته در شهرستان گفت: در جریان این بارندگی ها یک باب منزل مسکونی در دهدشت تخریب شد.

 فرماندار کهگیلویه با اشاره به خسارت های ناشی از بارندگی های چند روز گذشته در شهرستان گفت: تا کنون ۹ واحد تخریب شدند که منازل مسکونی در بخش مرکزی و حوزه دشمن زیاری این شهرستان واقع شدند.

 

 

 

 عبدالعزیز موسوی با اشاره به اینکه یکی از شهروندان بافت تاریخی دهدشت از ریزش منزل مسکونی خود خبر داد افزود: این خانه بسیار قدیمی بوده و از استحکام لازم برخوردار نبوده و بر اثر بارش ریزش کرده است.

 

 

 

فرماندار شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه این محل دیگر قابل سکونت برای این سه خانواده نیست و شرایط بسیار سخت و حادی دارند افزود: با همکاری جمعیت هلال احمر شهرستان و دستگاه‌های امدادی چادر و ارزاق تحویل این خانواده‌ شده است تا شرایط اسکان موقت آنان فراهم شود.

 

 

 

وی با اشاره به شرایط موجود و ثبت نام این خانواده‌ها در نهضت ملی مسکن تصریح کرد: متأسفانه این خانواده هاتوان پرداخت سهم اولیه یا آورده خود را نداشتند. از خیرین دارای تمکن مالی انتظار داریم در صورت امکان به این خانواده های کمک کنند.

 

 

 

موسوی با اشاره به اینکه از بنیاد مسکن درخواست داریم که این خانواده ها را برای مسکن بصورت ویژه در اولویت قرار دهند ادامه داد: در راستای حمایت از آسیب دیدگان پیگیری‌های لازم برای اعطای وام بدون نوبت انجام خواهیم داد و این افراد می‌توانند برای دریافت وام و ساخت مسکن اقدام کنند.

 

 

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک