آخرین اخبار

12. دى 1401 - 7:30   |   کد مطلب: 11005
فرماندار شهرستان لنده گفت: دستاورد‌های مکتب حاج قاسم سلیمانی در جامعه باید تبیین شود.

شورای اداری و ستاد مردمی سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور اعضای شورای اداری شهرستان لنده برگزارشد.

فرماندار لنده در این جلسه گفت: باید ابعاد شخصیتی و سیره ومکتب حاج قاسم سلیمانی برای آحاد جامعه به خصوص نسل جوان تبیین و تشریح و فرهنگ سازی شود.

جلال دانش با بیان اینکه برنامه بزرگداشت سومین سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ۱۳ دی ساعت ۱۰ صبح در مصلای لنده برگزار می‌شود، افزود: تبیین دستاورد‌ها و مکتب حاج قاسم نیازمند برنامه ریزی و برگزاری سلسله جلسات شناخت مبانی فکری و اعتقادی این سردار بزرگ اسلام است.

دانش به مشکلات کشتارگاه شهر لنده هم اشاره کرد و گفت: توجه به رعایت مسائل بهداشتی در کشتارگاه یک امر لازم و ضروری است شهرداری باید نسبت به رعایت موارد و نکات بهداشتی و خرید تجهیزات مورد نیاز اقدام کند

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده با ابراز نگرانی از عدم رعایت دستورات بهداشتی از سوی مردم و انتشار سویه جدید کرونا ویروس گفت: متاسفانه با ورود سویه جدید کرونا ویروس شاهد فراگیر شدن آن در کمتر زمان ممکن هستیم که لازم است همه اقشار مختلف مردم نسبت به رعایت دستورات بهداشتی اقدام کنند.

فریبرز یاوریان افزود: از ۱۶ هزار و ۴۵۶مورد نمونه تست کرونا یعنی ۷۱ درصد جمعیت شهرستان لنده بیش از ۴ هزار و ۷۹۹ مورد مثبت بود و ۴۱ نفر هم در اثر ابتلاب به کرونا جان خود را از دست دادند.

یاوریان از اجرا نشدن مصوبات شورای سلامت، گلایه کرد و افزود: چندین سال است که مشکلات کشتارگاه شهرداری و عدم رعایت مسائل بهداشتی آن و مشکلات سیل بند، مطرح و مصوب می‌شود، ولی در عمل هیچ تغییری در این کشتارگاه صورت نمی‌گیرد و مشکلات حوزه بهداشتی همچنان پابرجا است.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک