آخرین اخبار

24. آذر 1401 - 10:19   |   کد مطلب: 10979
زنگ هفته پژوهش و فناوری در مدرسه دخترانه صدیقه کبری س دهدشت در جمع دانش آموزان و با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان نواخته شد.

با حضور سرپرست فرمانداری کهگیلویه، سرپرست آموزش و پرورش دهدشت، سرپرست اداره فرهنگ و اسلامی کهگیلویه زنگ پژوهش در مدرسه دخترانه صدیقه کبری س دهدشت نواخته شد.

 

 

---

سرپرست فرمانداری کهگیلویه در این آیین گفت: نام‌گذاری یک هفته به‌عنوان پژوهش و فناوری از این منظر است که این موضوع مورد توجه قرار گیرد و فرهنگ پژوهش محوری ترویج یابد که در این زمینه مدارس نقش مهمی را بر عهده دارند.

 

 

 

عبدالعزیز موسوی ضمن تبیین موفقیت‌های اخیر دانش آموزان شهرستان کهگیلویه در زمینه‌های علمی پژوهشی جشنواره خوارزمی افزود: هر دانش آموزی در زمینه یا زمینه‌هایی مستعد است که باید شناسایی و پرورش داده شود.

 

 

 

وی با اشاره به اینکه دانش آموزی پژوهنده خواهد شد که معلم و آموزگار پژوهشگر داشته باشد تصریح کرد: برای اینکه دانش آموزان ما گرایش به سمت فعالیت های پژوهشی پیدا کنند باید به وسئله معلمان این امر در دانش آموزان تقویت شود.

 

 

 

موسوی عنوان کرد: پایگاه پژوهش در پیشرفت و توسعه جامعه به اندازه ای اهمیت دارد که بایستی به صورت جدی در دستور کار معلمان‌‌، مربیان و مسئولان آموزش و پرورش برای گسترش و تقویت امر پژوهش در این نهاد قرار بگیرد.

 

 

 

 

 

وی ادامه داد: اگر برنامه های پژوهشی در سنین نوجوانی و جوانی در جامعه آموزشی ما مورد توجه باشد قطعات ما تحصیل کنندگان در این شرایط سنی را به پاسخگو کردن و یافتن برای راه حل مسائل در تمام ابعاد و حوزه ها آشنا خواهیم کرد. اگر از پژوهش در سنین پایین بگذریم در شرایط بالاتر نتوانیم جایگاهی دسترسی پیدا کنیم.

 

 

 

نماینده عالی دولت در شهرستان به اهمیت و جایگاه علم و پژوهش اشاره و با بیان اینکه پژوهش زیربنایی ترین و مهمترین عامل در کاربردی کردن فعالیت ها با راهکار علمی است خاطر نشان کرد: امید است این دست برنامه ها به شکل نمادین و فقط سالی یک مرتبه و ان هم در هفته پژوهش فقط در یک در مدرسه برنامه ای تدارک دیده نشود و امر پژوهش به سطح همه مدارس ورود کند تا دانش اموزان کاوشگری ، سوال کردن و دنبال پاسخ رفتن در آنها تقویت شود.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک