آخرین اخبار

14. آبان 1401 - 6:54   |   کد مطلب: 10900
معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: خوابگاه‌های متاهلی دانشجویی از مهمترین اولویت‌های این دانشگاه است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در نشست شورای مشارکت های جوانان مجمع خیران سلامت کهگیلویه و بویراحمد، افزود: در حال حاضر این دانشگاه دارای یک ساختمان پنج واحدی برای خوابگاه دانشجویی متاهلی است که در این راستا با توجه به کمبود منابع و اعتبارات دولتی ضروری است از ظرفیت خیران برای ساخت خوابگاه های متاهلی بهره گرفت.

حجت اله روایی بیان کرد: چنانچه خیران در زمینه ساخت خوابگاه های دانشجویان متاهل ورود پیدا کنند بسیاری از مشکلات این قشر فرهیخته رفع می شود.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست از همکاری و حمایت معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با این مجمع قدردانی کرد و گفت: مجمع خیرین سلامت کشور در کنار وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی فرصت های حاصل از نیات خیرخواهانه را برای ارایه خدمات بهتر در حوزه بهداشت و درمان به کار می گیرد.

لزوم مشارک خیران در ایجاد خوابگاههای متاهلی دانشجوییسالار جوکار با اشاره به فعالیت مجمع خیران سلامت در کهگیلویه و بویراحمد افزود: تاکنون این مجمع طرح های بسیار مهمی از جمله خانه بهداشت، اورژانس، مرکز خدمات جامع سلامت، همراه سرای بیمار را احداث و به بهره برداری رسانده است و اکنون نیز طرح های دیگری در حال تکمیل و یا در دست ساخت دارد.

رئیس شورای مشارکت های جوانان مجمع خیران سلامت کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست یکی از مهمترین فعالیت های این شورا را فرهنگ سازی کار خیر بین جوانان و شناسایی خیران عنوان کرد.

یحیی فرزامی به دلایل انتخاب اعضای این شورا و ویژگی های فردی و اجتماعی هر یک از آنها اشاره کرد و گفت: اعضای انتخاب شده بر فعالیت های حوزه بهداشت و درمان استان اشراف کامل دارند و از سوی دیگر نیروهای جهادی، باانگیزه و پای کاری هستند.

فرزامی افزود: با توجه به تاکید معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در خصوص نیاز به احداث خوابگاه هایی برای اسکان دانشجویان متاهل این دانشگاه، تلاش می شود با جلب نظر خیران، نیازمندی های با اولویت حوزه فرهنگی دانشجویی را به ثمر برسانیم.

در این نشست ابلاغ تعدادی از اعضای شورای مشارکت های جوانان مجمع خیران سلامت کهگیلویه و بویراحمد به علی حبیبی دولت آباد، حبیب آذر، بهنام جعفری و داوود زمانی، اعطا شد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک