آخرین اخبار

13. آبان 1401 - 20:55   |   کد مطلب: 10898
حکمتیان گفت: دشمن در جنگ ترکیبی می خواهد آرمان ها و ارزشهای ما را به عنوان یک ضد ارزش قلمداد کند اما با همدلی و اتحاد نخواهیم گذاشت خواب های دشمن تعبیر شود.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه وبویراحمد در سخنان پیش از خطبه های ۱۳ آبان ماه ۱۴۰۱ با تاکید بر اینکه تا آخرین قطره خون از دستاوردهای نظام و تمامیت ارضی دفاع خواهیم کرد و نخواهیم گذاشت جزیره امن جمهوری اسلامی ناامن شود گفت: تفکر راهبردی و استراتژی امام معادلات سیاسی دنیا را بر هم زد و هندسه جهان را تغییر داد، مسیر پر افتخار انقلاب اسلامی را ریل گذاری و قطار انقلاب اسلامی را به حرکت درآورد، پرچم ایران را بر فراز این قطار به اهتزاز درآورد تا این پرچم به دست صاحب اصلی آن برسد.

 

 

 

سردار حکمتیان با اشاره به اینکه شهدای ما دنیای فانی را رها کردند از خاک بریدند و به افلاک رسیدند همچون چراغی فروزان می درخشند، درود بر آنهایی که از دلبستگی های این دنیا گذشتند و با معبود خود معادله کردند افزود: پس از انقلاب توطئه های زیادی از طرف استتکبار برعلیه انقلاب نوپای ما ایجاد شد و حتی عده‌ای از همان ابتدا در دام افتادند و از قطار انقلاب پیاده شدند و شخصیت های مهمی را ترور کردند اما در نهایت رسوا شدند و با خفت و خواری از کشور فرار کردند .

 

 

 

وی با اشاره به اینکه وقتی نظام سلطه دید از استکبار نجات پیدا کردیم به توطئه علیه انقلاب پرداخت، بیان کرد: شخصیت های مهم را ترور کردند ما ۱۷ هزار ترور شهید داریم، اما انقلاب ما به مسیر خودش ادامه داد، آمریکا به جنگی گسترده با حمایت ۳۶ کشور توسط صدام بر ایران تحمیل کرد، صدام با حمایت آمریکا و برخی کشورهای عربی منطقه و اروپا تلاش کرد ایران را اشغال کند نزدیک به ۸ هزار کیلومتر مربع از خاک ایران را به تصرف خود در آورد.

 

 

 

این فرمانده نظامی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد : آمریکا کمک اطلاعاتی می کرد، شوروی تجهیزات عراق را داد، آلمان مواد شیمیایی داد، انگلیس مهمات داد، مصر تیپ زرهی داد، عربستان ۵۰ میلیارد دلار کمک شان کردند .

 

 

 

سردار حکمتیان بیان کرد: بخشی از جغرافیای ما را تصرف کردند ۱۵ هزار و ۵۰۰ کیلومتر از خاک را اشغال کرده بودند مردم ما را آواره کرده بودند اما شهدا و رزمندگان ایستادند به ندای امام لبیک گفتند و با یزیدیان زمان جنگیدند،آزادگان زندگی خود را دادند شهدا جلوه های دنیای فانی را رها کردند تا اکنون ایران در جهان بر قله اقتدار بایستد.

 

 

 

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن ما جرات استفاده از گزینه نظامی را ندارد اظهار کرد: ما جنگ سختی نخواهیم داشت، اما ناتو فرهنگی ، تهاجم فرهنگی ،شبیخون فرهنگی را داریم ایمان، اعتقاد و باور های ما را هدف قرار داده اند، نبرد تمام عیار رسانه ای شکل گرفته است.

 

 

 

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرزندان شما در سرمای منفی ۵۰ درجه و گرمای بالای ۵۰ درجه از مرزهای کشور دفاع کردند و نخواهیم گذاشت جمهوری اسلامی ایران نا امن شود .

 

 

 

حکمتیان با بیان اینکه پیج مهم تاریخی را با اقتدار طی خواهیم کرد افزود: دشمن در جنگ ترکیبی می خواهد آرمان ها و ارزشهای ما را به عنوان یک ضد ارزش قلمداد کند اما باید باب گفتگو بین دانشجویان و دانش‌آموزان را باز کنیم و با همدلی و اتحاد نخواهیم گذاشت خواب های دشمن تعبیر شود.

 

 

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک