آخرین اخبار

4. آبان 1401 - 18:08   |   کد مطلب: 10882
مدیرکل کل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمدگفت: در حال حاظر هیچ روستایی و عشایری و هیچ فردی در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر کهگیلویه وبویراحمد نیست که تحت پوشش بیمه نباشد.

کیان دهراب پور در گفتگویی با اشاره به اینکه اکثر مردم استان تحت پوشش بیمه سلامت هستند تاکنون چه خدماتی ارائه شده است گفت: مهمترین خدماتی که بیمه سلامت به بیمه شدگان خود ارائه می دهد استفاده بیمه شده ها از ۹۰ درصد تخفیف، بستری در بیمارستان ها و ۷۰ درصد تخفیف هزینه های بیماران سرپایی که شامل ویزیت پزشک داروخانه مراکز پاراکلینیک و ... می شود.

 

 

 

وی با اشاره به اینکه از سال ۸۴ کلیه روستائیان و عشایر تحت پوشش بیمه قرار گرفتند افزود: در حال حاظر هیچ روستایی و عشایری و هیچ فردی در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر نیست که تحت پوشش بیمه نباشد.

 

 

 

مدیرکل کل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در ادامه خدمات این مسئله را به شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر تعمیم دادیم و طی ماه های اخیر مجدد دولت و مجلس با کمک هم یک اعتبار ویژه ای در اختیار سازمان بیمه سلامت قرار دادند که حتی افرادی که در شهر ها بالای ۲۰ هزار نفر هستند از جمله یاسوج ، دهدشت و دوگنبدان اگر فردی که تحت پوشش هیچ بیمه درمانی نیستند آنها می توانند رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار بگیرند.

 

 

 

دهراب پور خاطر نشان کرد: اداره کل بیمه سلامت با ۳۲ دفتر پیشخوان دولت در استان قرار دارد و افرادی که فاقد هرگونه پوشش بیمه ای درمانی هستند به این دفاتر مراجعه کرده و فقط با دادن کد ملی خود و وارد کردن کد در سامانه می توانند به عنوان یک فرد بیمه شده بیمه سلامت شناخته شده و از خدمات آن استفاده کنند.

 

 

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک