آخرین اخبار

20. فروردين 1394 - 15:12   |   کد مطلب: 1088
به دور از چشم مسئولان منابع طبيعي، علاوه بر تخريب گياهان كوهي، قارچ طبيعي از 25 هزار تومان تا 32 هزار تومان در روستاهاي ديشموك به‌فروش مي‌رسد.
از تخريب گياهان كوهي تا فروش قارچ طبيعي از 25 تا 32 هزار تومان در روستاهاي ديشموك+ تصاوير

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، به دور از چشم مسئولان منابع طبيعي، علاوه بر تخريب گياهان كوهي، قارچ طبيعي از 25 هزار تومان تا 32 هزار تومان در روستاهاي ديشموك به‌فروش مي‌رسد.

 

براساس خبرهاي دريافتي، فروش قارچ طبيعي در اين روستاها بصورتي كه حتي مغازه‌داران روستايي آن را در مغازه خود و با قيمت بيش از 32 هزارتومان به راحتي بفروش مي‌رسانند.

چند تن از شهروندان ديشموكي در گفتگو با خبرنگار اين پايگاه اظهار كردند: در سفري كه به كوه برفكون  داشتيم، مغازه‌داري گفت، ما قارچ را كيلويي 25 هزار تومان مي‌خريم و كيلويي32 الي 33 هزا تومان به‌ فروش مي‌رسانيم.

گياهان كوهي هم در انحصار مخربان طبيعت قرار دارد و به طوري كه به راحتي به هر مقدار كه نياز داشته باشند جابجا و به شهرهاي همجوار جهت فروش انتقال داده مي‌شود.

يكي از فروشندگان قارچ طبيعي در اين زمينه در گفتگو با خبرنگار پايگاه كهگيلويه اظهار كرد: در دو هفته اخير بيش از 50 كيلو گرم قارچ را به قيمت بيش از 26 هزار تومان به‌فروش رساندم.

نكته جالب‌تر اينجا كه در مغازه‌اي ديگري، از گياهان كوهي ترشي محلي درست كرده و با قيمت  توافقي در بين مردم عرضه مي‌كند.

 

انتهاي پيام: و/آ

 

منبع: پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک