آخرین اخبار

4. آبان 1401 - 14:54   |   کد مطلب: 10879
حدود ۴ هزار دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی در مدارس شبانه مشغول به تحصیل هستند.

معاون آموزش و پرورش این استان در گردهمایی مدیران مدارس شبانه روزی و معاونان آموزشی ادارت آموزش و پرورش در دوگنبدان با بیان اینکه ۵۴ مدرسه شبانه روزی در این استان وجود دارد، گفت: حدود ۴ هزار دانش اموز در این مدارس مشغول به تحصیل هستند.

محمد جمالی با اشاره به اینکه این مدارس در مقاطع متوسطه نظری، فنی و حرفه‌ای و کارو دانش به دانش آموزان خدمات ارائه می‌دهند، افزود: بیش از ۴۶ هزار دانش آموز در هزار و ۱۵۱ واحد آموزشی مناطق روستایی و عشایری استان مشغول به تحصیل هستند.

وی ادامه داد: بیش از ۵۳۰ باب واحد آموزشی در استان از زیر ساخت های استاندارد هستند.

مدیر آموزش وپرورش گچساران هم افزود: مدارس شبانه روزی هم محل تحصیل و هم خانه دانش اموزان است

قیطاسی با بیان اینکه در این مدارس علاوه بر تحصیل، برای اوقات فراغت دانش آموزان نیز برنامه ریزی می‌شود، بیان کرد: تلاش می‌شود دانش آموزان در کنار تحصیل مهارت هم یاد بگیرند.

رئیس گروه برنامه ریزی مدارس خاص وزارت آموزش و پرورش هم در این مراسم گفت: مدارس شبانه روزی با هدف عدالت آموزشی، افزایش پوشش و هدایت تحصیلی ایجاد شده است.

رسولی افزود: امسال هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تامین وعده‌های غذایی و تجهیزات رفاهی خوابگاه‌های مدارس شبانه روزی کشور در نظر گرفته شده است.

سید اصغر رسولی افزود: با توجه به محرومیت استان کهگیلویه وبویر احمد وجود مدارس شبانه روزی در این استان ضروری است و البته مدارس شبانه روزی توانسته بخشی از پوشش تحصیلی را محقق کند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک