آخرین اخبار

1. آبان 1401 - 22:34   |   کد مطلب: 10868
مدیر صندوق بیمه روستاییان و عشایر کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۹۵۰ خانوار کهگیلویه و بویراحمدی مستمری بگیر صندوق بیمه روستاییان و عشایر هستند.

عیسی کریمی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۷ هزار خانوار تحت پوشش بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر کهگیلویه و بویراحمد هستند، گفت: از این جمعیت قریب به ۹۵۰ خانوار مستمری بگیر هستند و ماهانه مستمری دریافت می‌کنند.

مدیر صندوق بیمه روستاییان و عشایر کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کهگیلویه و بویراحمد جزء استان‌های برتر در زمینه صندوق بیمه روستاییان و عشایر است به همین دلیل در مراسم روز ملی روستا و عشایر از استاندار کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.

وی با اشاره به مزایایی بیمه روستاییان و عشایر برای مردم افزود: ۲۶ کارگزار در بخشداری‌ها و فرمانداری‌ها مستقر هستند تا افراد بالای ۱۸ سال و زیر ۵۰ سال را تحت پوشش بیمه قرار دهند تا از سه مزیت بازنشستگی، از کارافتادگی و مستمری بازماندگان بهره‌مند شوند.

این مسئول عنوان کرد: دولت به عنوان کارفرما ۷۰ درصد حق بیمه را پرداخت می‌کند که امسال با توجه به ظرفیت، دولت سهمیه جدید بیمه شده استان را تعیین و ابلاغ کرد که سهمیه مهرماه استان ۷۲۰ خانوار است.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک