آخرین اخبار

15. مهر 1401 - 14:04   |   کد مطلب: 10860
کیانی اصل گفت:در آشوب ها؛ اصل تقابل با بنیان ایران قوی است و نه حتی جمهوری اسلامی ، پشت پرده هم دست عیان آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی است.

خطیب نماز حمعه سوق در خطبه های عبادی سیاسی این هفته با گرامیداشت روز نیروی انتظامی گفت: بدون امنیت ، نه خانواده انسی ایجاد میکند و نه شغل و درآمد فایده ای دارد.

 

حجت‌الاسلام مهدی کیانی اصل با اشاره به اینکه در بحث امنیت ، اقتدار نیروی انتظامی لازم است افزود: نیروی انتظامی باید اقتدار داشته باشد و باید بتواند مقتدرانه عمل کند و باید بتواند با قاطعیت عمل کند ؛ کسانی که این روزها به نیروی انتظامی تعرض می کنند یا دنبال تضعیف نیروی انتظامی به بهانه های مختلف هستند قطعاً در زمین دشمن بازی می کنند، چرا که دشمن نیروی انتظامی قوی را دوست ندارد نمی‌خواهد نیروی انتظامی قوی باشد و اقتدار داشته باشد.

 

وی با تشکر از تدبیر و اقتدار نیروی انتظامی در اغتشاشات اخیر تصریح کرد: نیروی انتظامی بداند که از حمایت قاطع ملت شریف و انقلابی ایران برخوردار است و حمایت و همراهی این ملت پشت سر شماست.

 

کیانی اصل در ادامه با تاکید بر اینکه چرا برخی از خواص در این شرایط فتنه روزه سکوت گرفتند خاطرنشان کرد: چطور خاص می‌خواهند در حکومت باشند اما در مورد اغتشاشات حرفی نزنند و سکوت کند،چطور بعدا انتظار دارند که شورای نگهبان آن ها را تایید صلاحیت کند.

 

وی ادامه داد: وقتی امنیت کشور را به خطر انداخته اند ولی باز هم سکوت کرده اند و متاسفانه برخی هم دارند با آشوبگران همراهی می‌کنند ، بعد چطور انتظار دارند تایید صلاحیت بگیرند ؟!

 

امام جمعه سوق عنوان کرد: امنیت ایران در سطح ایران و جهان زیر سوال رفت ، امکان خنثی سازی از بین رفت یا کم شد ، سرمایه گذار در ایران سرمایه گذاری نمی کند، چرا سکوت کردید و محکوم نکردید و چرا گفتید که کشور به آرامش نیاز دارد و بعد انتظار تایید صلاحیت دارید ؟

 

کیانی اصل به سخنان رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیر اشاره و خاطر نشان کرد: معظم له به صراحت و روشنی اصل و فرع ماجرا را از هم جدا کردند و فرمودند؛ اصل تقابل با بنیان ایران قوی است و نه حتی جمهوری اسلامی ، پشت پرده هم دست عیان آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی است.

 

وی ادامه داد: نوع نگاه رهبری در این سخنرانی نشان از تفکر راهبردی رهبری است که با اشراف کامل نسبت به صحنه و حوادث مهندسی شده ، فرصت انشقاق ، گسل سازی ، دوقطبی و نارضایتی اجتماعی از بیگانه را سلب کرده و در واقع با کم رنگ کردن یا فرعی خواندن عوامل داخلی تمام توجه را به سمت دشمن خارجی جذب می کند.

 

امام جمعه سوق عنوان کرد: تلاش برای ایجاد ناآرامی خشونت بار در ایران رفتار از سر درماندگی غرب است تا شاید به زور حقه های رسانه ای و به خیابان آوردند. چند هزار نفر در خیابان مردم رباعی کند و اشرار جنایتکار و یا برخی عناصر فریب خورده را به جای ملت ۸۵ میلیونی ، یا پایتخت ۸ میلیون نفری جا بزند و تصور ایران ضعیف را به جای حقیقت ایران قوی بنشاند. 

 

کیانی اصل ابراز داشت: دشمن بداند این هیجانات تدریجاً جمع میشود اما جبهه مقاومت با بانیان این ماجرا حسابی دارد که حتماً تسویه خواهد کرد ؛ بایستید و تماشا کنید سپس همدیگر را لعنت کنید که چرا ایران را وادار به انتقام کردید.

 

وی گفت: صدای لعنت همدیگر احتمالاً به زودی از تل‌آویو و ریاض و برخی مقر های آمریکایی شنیده خواهد شد ، همچنان که در پایگاه های منهدم شده تروریست ها شنیده می شود که عملیات اخیر پاسخ صریح و روشن جمهوری اسلامی به مقامات اقلیم شمال عراق در مورد عواقب تحرکات آنها انجام شد.

 

خطیب نماز جمعه سوق در بخش دیکر سخنان خود به آغاز هفته وحدت اشاره و افزود: بنیانگذار کبیر انقلاب فرمودند کسانی که مخالف با اسلام هستند و می خواهند بین برادران شیعه و سنی اختلاف ایجاد کنند ، اینها نه خیرخواه شیعه هستند و نه خیر خواه سنی.اینها با اسلام مخالفند.

 

کیانی اصل تصریح کرد: همه برادر ها بیدار و با هم باشند ، ما دشمن مشترکی داریم و باید با هم به این دشمن مشترک حمله کرده و نگذاریم در صفوف ما اختلاف و ریخنه ایجاد شود.

 

وی بیان داشت: اگر مسلمانان و دولت های اسلامی با هم آن پیوند اخوتی که خداوند تبارک و تعالی فرمود حفظ و ایجاد کنند نیاز به هیچ کشوری ندارند و دست پیش هیچ کشوری دراز نمی کنند و از آن طرف هیچکدام از کشورهای اسلامی مورد هجمه قرار نمی گیرد ؛ نه افغانستان ، نه فلسطین ، نه روسیه ، نه عراق و نه یمن بنابراین ما باید وحدت خودمان را حفظ کنیم.

 

 

 

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک