آخرین اخبار

19. فروردين 1394 - 20:32   |   کد مطلب: 1083
حدود 11 ماه تا برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی مانده است اما در عین حال برخی از گروه های سیاسی با تلاش های شبانه روزی و برگزاری نشست های خانگی سعی در مهره چینی و ورود به این عرصه را دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، حدود 11 ماه و اندی تا برگزاری دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی مانده و گمانه زنی ها در خصوص ورود برخی افراد سیاسی برای حضور در عرصه انتخابات حوزه های انتخابیه کهگیلویه وبویراحمد بر سرزبان ها افتاده است.

 

 برخی از افراد تندور با هماهنگی کاندیداهای حضور داشته در انتخابات گذشته با برگزاری نشست های خانگی و گروهی سعی در به ثمر رساندن اهداف خود در انتخابات دهمین مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه امسال را دارند.

 

 در چند روز سپری شده از سال جدید، گروه های سیاسی تندور با برپایی نشست های خانگی و سیاسی با حضور افرادی خاص شروع به فعالیت در حوزه های انتخابیه خود کرده اند.

 

در حوزه های انتخابیه بویراحمد، گچساران و کهگیلویه همچون سایر شهرهای کشور امروز بازار نشست های سیاسی کاندیداهای احتمالی داغ شده و اخبار گوناگونی ازحضور برخی این افراد در محافل مختلف به گوش می رسد.

 

برگزاری این نشست ها در برخی شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد برای معرفی نهایی یک فرد در انتخابات در ماه های اخیر نیز بازتاب های گسترده ای در رسانه های ارتباط جمعی این استان داشته برخی از این افراد سیاسی حضور در این محافل و نشست ها را تکذیب کرده اند.

 

در همین زمینه برخی از طرفداران این نامزدها با راه اندازی کمپینگ در شبکه های فضای مجازی از افراد مختلف برای حضور در رقابت های انتخاباتی در این منطقه دعوت کرده اند .

 

یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد که امروز به عنوان یک شهر سیاسی از آن یاد می شود شاید در آینده نه چندان دور آبستن حوادث تلخ یا شیرین این سیاسی بازی شود.

منبع: بویرخبر،

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک