آخرین اخبار

29. دى 1393 - 20:48   |   کد مطلب: 108
فرماندار كهگيلويه درگفتگوي اختصاصي با پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه :
اهانت به پیامبر اسلام بیانگر کینه و اعمال زشت مستکبران است
كرامت الله کریمی فرماندار كهگيلويه ضمن محكوم كردن حركت زشت و توهين بزرگ به پيامبر اكرم(ص) اهانت به پیامبر اسلام را بیانگر کینه و اعمال زشت مستکبران دانست و افزود: جای بسی تأسف است که سران کشورهای استکباری با کمال بی‌شرمی حمایت از این جنایت را حمایت از آزادی می‌نامند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، كرامت الله کریمی فرماندار كهگيلويه در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، ضمن محكوم كردن حركت زشت و توهين بزرگ به پيامبر اكرم(ص)، اهانت به پیامبر اسلام را بیانگر کینه و اعمال زشت مستکبران دانست و افزود: جای بسی تأسف است که سران کشورهای استکباری با کمال بی‌شرمی حمایت از این جنایت را حمایت از آزادی می‌نامند.

 

وي افزود: اتفاق ناگوار و ناپسنديده در جامعه غرب و از سوي نشريه فرانسوي متاسفانه صورت گرفت كه هتك حرمتي بود به ساحت مقدس پيامبر اكرم(ص) كه اين اتفاق ناگوار دل همه مسلمانان جهان بويژه مسلمانان مذهب تشيع را به لرزه درآورد.

 

وي اين حادثه را نابخشودني خواند و گفت: اين هتك حرمت  را حركتي زشت و توهيني بزرگ به عالي‌ترين نماد و تجلي انسان والاي تاريخ اسلام و تاريخ بشريت و توهين به 1437 سال تاريخ  و هويت مسلمانان جهان عنوان كرد.

 

كريمي تصريح كرد: اين حركت زشت توهين به يك نفر يا يك گروه كوچك نيست بلكه توهين به ميليون‌ها انسان در سراسر كره زمين است.

 

فرماندار كهگيلويه بيان كرد: كساني كه به نام دفاع از آزادي و دفاع از حقوق‌بشر دست به اين توطئه‌ها مي‌زنند به گوش باشند كه اين هتك حرمت‌ها به معناي آزادي و حقوق انسانيت نيست چرا كه اگر اين‌چنين بود به اين اندازه مسلمانان سراسر دنيا را به اعتراض وادار نمي‌كرد.

 

وي تاكيد كرد: ما اين هشدار را به دشمنان اين نظام و كشورهايي كه مقدسات ،آيين و آداب و سلوك ديني ما  را اين طوري به سخره مي گيرند مي دهيم، كه به گوش باشند كه گناه بزرگ و نابخشودني را مرتكب شده اند و استراتژي جمهوري اسلامي ايران و همه مسلمانان دنيا مقابله با افكار و روشهاي زشت و ناپسند آنها مي باشد.

 

 وي خاطرنشان كرد: خوشحاليم كه مسلمانان از اين لحاظ اتحاد دارند كه وقتي چنين حادثه‌اي رخ مي دهد هم‌صدا، هم‌قدم و هم‌گفتار به دفاع منطقي از الگوها، ارزشها و آيين مقدس خويش پرداخته و اجازه نخواهند داد كه هركسي در هر گوشه‌اي و به هر بهانه‌اي براي پيشبرد اهداف پليد خود به مقدسات ديني و مذهبي مان توهين كند.

 

كريمي متذكر شد: نظام جمهوري اسلامي ايران و همه مسلمانان دنيا  اين را از پيامبران و امامان آموختيم كه با اتحاد در مقابل حربه‌هاي دشمنان بايستيم و انشاء‌الله كه چنين حركات زشتي را محكوم خواهيم كرد  و دشمنان اسلام و مسلمين هرگز به اهداف زشت خود نخواهند رسيد.

 

 

انتهاي پيام : و/آ

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک