آخرین اخبار

19. فروردين 1394 - 21:40   |   کد مطلب: 1078
مدير گازرساني شركت ملي گاز ايران گفت: هنوز روش گازرساني به بخشهاي ديشموك و قلعه‌رئيسي مشخص نيست و تا اعلام نظرات كارشناسان شركت گاز، هيچ روشي جهت گازرساني به اين مناطق مدنظر ما نيست.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، عصر امروز مهندس ناصر ابراهيمي مدير گازرساني شركت ملي گاز ايران در ديشموك در جمع خبرنگاران گفت: هنوز روش گازرساني به بخشهاي ديشموك و قلعه‌رئيسي مشخص نيست و تا اعلام نظرات كارشناسان و مهندسان شركت گاز، هيچ روشي جهت گازرساني به اين مناطق مدنظر ما نيست.

 

وي با بيان اينكه در بررسي‌هاي گذشته گازرساني به اين دو بخش از طريق لوله‌كشي مورد تاييد قرار نگرفت، اظهار كرد: سعي كرديم در بازرسي‌هاي امروز از مسير انتقال گاز به اين دو بخش، و با ارزيابي اقتصادي بهترين روش گازرساني به اين مناطق را انتخاب كنيم.

 

وي افزود: اطلاعات مورد نياز در اين بازديد كسب شده و ظرف مدت يكماه آينده با تشكيل جلسات كارشناسي در تهران، نتيجه نهايي به سمع و نظر مردم شريف اين مناطق رسانده مي‌شود.

 

اين مسئول تصريح كرد: با توجه به درخواست مردم ديشموك كه از طريق مسير خوزستان فقط 38 كيلومتر فاصله جهت انتقال گاز هست ولي گازرساني از طريق خط لوله250 شركت گاز خوزستان جوابگوي اين بخش نيست و در صورتي كه قرار بر گازرساني از طريق خط لوله باشد بايد از راه خط سراسري انجام پذيرد.

 

ابراهيمي با بيان اينكه گازرساني در كشور با سياست كار كارشناسي صورت مي‌گيرد، افزود: براي هر خانوار در مناطق گرمسيري بالاتر از 250 ميليون ريال و در مناطق سردسيري 60 ميليون ريال مدنظر هست كه ما در تلاشيم با انجام كارهاي كارشناسي در اين حوزه با بهترين و به‌صرفه‌ترين روش، گازرساني به قلعه‌رئيسي و ديشموك را انجام دهيم.

 

 ديشموك و قلعه رئيسي به‌ترتيب در فاصله 90 و 63 كيلومتري شهر دهدشت مركز شهرستان كهگيلويه قرار دارند و به دليل نبود گاز با مشكلات زيادي دست و پنجه نرم مي‌كنند.

انتهاي پيام: و/آ

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک