آخرین اخبار

21. فروردين 1394 - 13:43   |   کد مطلب: 1075
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه:
جایگاه زن از دیدگاه اسلام در رشد معنوی جامعه بی بدیل است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی ککهگیلویه گفت:جایگاه زن از دیدگاه اسلام در رشدمعنوی جامعه بی بدیل است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، حجت الاسلام سید محمد حسینی طلب رییس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه در گفتگویی  اظهار داشت:در دین اسلام، زن جایگاه بسیار والایی دارد، هم در اجتماع و هم در خانواده و بنابراین می توان گفت که زن سازنده جامعه است و قادر است جامعه را به سمت سعادت و تعالی و یا به سمت انحراف و فساد سوق دهد.

 

حسینی طلب افزود: اسلام در تمام مسائل و مواردی که ارتباط با زن دارد، صحبت کرده و آیات و روایات فراوانی در این زمینه ذکر شده است.

 

 وی تصریح کرد: زن بیشترین مسئولیتش در خانواده است اما ارزش زن به این است که به او پست و مقامی داده شود که با مدیریت و لطافت خود و براساس آموزه های دینی جامعه را در برابر معضلات و آسیب های اجتماعی واکسینه کند.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه زنان مهم ترین عنصر تاثیر گذار در جامعه اسلامی هستند، افزود: بهره برداری از سیره دخت نبی مکرم اسلام(ص) مسیری برای تعالی زنان و تقویت روحیه مردان در دفاع از حریم دین مبین اسلام و آرمانهای نظام اسلامی است.

 

حسینی طلب با اشاره به اینکه سراسر زندگی حضرت زهرا(س) می تواند بهترین الگو و سرمشق برای مسلمانان به‌ویژه با نوان باشد،اظهار داشت: یکی از آموزه هایی که آن حضرت در سراسر زندگی پربرکتش برای آن تلاش کرد، اهتمام و جدیت نسبت به دین بوده است.

 

وی افزود: اسلام حضور زن در اجتماع را مشروط بر حفظ حجاب و پوشش کامل او دانسته، که این به معنی محدود کردن زن نیست.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک