آخرین اخبار

20. تير 1401 - 8:53   |   کد مطلب: 10723
یادواره ۶ شهید روستای دستگرد در شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

امام جمعه دهدشت با اشاره به اینکه عزت، اقتدار و سربلندی ایران اسلامی حاصل رشادت‌ها، شهامت‌ها و ایثارگری شهدای گرانقدر است گفت: برگزاری یادواره شهدا، یادآوری برای نسل جوان با آرمان‌های شهدا است.

حجت الاسلام وحدانی فر افزود: برگزاری این یادواره‌ها کلاس‌های درس و آموزش راه و بزرگ مردی‌های شهدا به نسل جوان است.

سرپرست فرمانداری کهگیلویه هم در این یادواره برگزاری یادواره شهدا را اصالت دادن به اهداف و آرمان شهدا دانست و گفت: شهدا عزیزترین دارایی خود را برای برپایی و‌حفظ این آرمان‌ها تقدیم کردند و همه عزت و افتخارات ما مرهون خون شهدا است.

سید عبدالعزیز موسوی افزود: برای اینکه یاد شهدا را زنده نگه بداریم و پیوندی بین راه شهدا و نسل جوان برقرار شود، برگزاری این یادواره‌ها ضروری است.

وی گفت: تلاش میکنیم تا این یادواره‌ها باشکوه‌تر و در شان شهدا برگزار شود.

موسوی رئیس بنیاد شهید شهرستان کهگیلویه گفت: مردم شهید پرور شهرستان کهگیلویه ۴۲۰ شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده اند که برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزاری این یادواره‌ها ادامه دارد.

فرمانده حوزه مقاومت امام سجاد (ع) دستگرد هم گفت: مردم حومه شرقی دهدشت ۷۳ شهید والامقام تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردند که نخستین یادواره از ابتدای سال جاری تا کنون مربوط به گرامیداشت یاد و خاطره ۶ شهید والامقام روستای دستگرد است.

سرگرد جنت افزود: این یادواره‌ها با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین آرمان‌های شهدا برای مردم و نسل جوان برگزار شده که تا پایان سال جاری ۷ یادواره شهدا در پایگاه‌های مقاومت بسیج حومه شرقی دهدشت برگزار میشود.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک