آخرین اخبار

20. تير 1401 - 8:42   |   کد مطلب: 10720
مدیرکل حقوقی وزارت ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش و جوانان با هیچ سرمربی مذاکره‌ای نداشته است و قطعا صحبت‌ها مطرح شده خلاف واقع است.

مرتضی فلاح در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اظهارات یکی از بازیکنان سابق فوتبال ایران، گفت: این اظهارات در حالی مطرح شده که عاری از واقعیت است و مذاکره‌ای از سوی وزارت ورزش و جوانان با هیچ مربی انجام نشده است و قطعا اتهامات وارد شده خلاف واقع است و حق پیگیری قانونی این اظهارات از طریق این وزارتخانه در مراجع ذیصلاح قانونی محفوظ است.

 

در روزهای اخیر شایعاتی زیادی مبنی بر برکناری دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان مطرح می شود و از کارلوس کی روش به عنوان جانشین اسکوچیچ نامبرده می شود.

 

او گفت: در حالی که وزارت ورزش و جوانان و سخنگوی محترم دولت تصریحا اعلام کرده‌اند در مسائل فنی و صلاحیت فدراسیون فوتبال هیچ گونه مداخله‌ای به هر نحو مقتضی ندارند و نخواهند داشت، اما برخی افراد بدون توجه به وظایف نظارتی وزارت ورزش و جوانان اتهاماتی را علیه دولت و وزارتخانه مطرح می‌کنند که عاری از واقعیت و مصداق بارز نشر اکاذیب است. در ضمن مجددا تاکید می‌شود این وزارتخانه در اجرای مفاد قانون اهداف و وظایف اختیارات وزارت ورزش و جوانان صرفا نسبت به اعمال وظایف نظارتی و کمک‌های مادی و معنوی نسبت به کلیه تیم‌های ورزشی و تیم ملی فوتبال در راه آماده‌سازی جام جهانی اقدام می‌کند و هیچ گونه دخالتی در امور فنی فدراسیون‌ها انجام نمی‌دهد و مقوله‌ی نظارت و دخالت امری مجزا و قابل ملاحظه حقوقی است.

 

چند روز پیش نیز بهادری جهرمی، سخنگوی دولت اعلام کرد که دولت در مسائل فنی تیم ملی فوتبال دخالتی نخواهد کرد و فقط در مسائل پشتیبانی به تیم ملی کمک خواهد کرد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک