آخرین اخبار

17. تير 1401 - 15:21   |   کد مطلب: 10712
حجت الاسلام و المسلمین وحدانی فر گفت: از چهار طرف دهدشت هر کسی وارد شهر شود فکر می کند به عزاخانه وارد شده است مسئولان امر مکلفند برخوردکنند و اجازه ندهند این رسم ادامه داشته باشد.

به گزاش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ امام جمعه دهدشت در خطبه های سیاسی عبادی این هفته با اشاره به تقابل جنگ سایبری محور مقاومت و صهیونیست ها گفت: صدای صهیونیست ها مکرر بلند شده است که ما غربی ها از این حمله ها در امان نیستیم.

 

 

 

حجت‌الاسلام علی وحدانی فر با اشاره به اینکه زمانی که برای یکه تازی بر دنیا تلاش می کنند که فقط خودشان باشند و اجازه هر غلطی را داشتند تمام شده است افزود: محور مقاومت سال هاست که در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی ایستاده و آنها را عقب رانده و محصور کرده است و کار به جایی رسیده که این رژیم دارد اطراف این شهرها را دیوارهای بتنی در عمق های بیش از ۱۵ متر در زیر زمین انجام می دهند که کسی نتواند نفوذ کند.

 

 

 

وی تصریح کرد جریان مقاومت بنا دارد که با جراحی سنگینی این غده سرطانی را اضاله کرده و دور بیندازد.

 

 

 

وحدانی فر در بخش دیگر سخنان خود، امنیت ملی جامعه را مرهون امنیت روانی دانست و اضافه کرد: نهادها و سازمان های مختلف مکلف هستند برای امنیت اجتماعی و اخلاقی جامعه کاری کنند.

 

 

 

وی عنوان کرد: وزیر ارتباطات اعلام کرد و خبر داد که چند دهک پایین جامعه می توانند از اینترنت رایگان استفاده کنند، این کار خوبی است اما آن چیزی که مهمتر از این مساله است مدیریت و صیانت ار فضای مجازی است. 

 

 

 

خطیب نماز جمعه دهدشت یاد اور شد: اینترنت پرسرعت حق اولیه همه مردم است که از آن استفاده کنند ولی امنیت روانی، اخلاقی ، دینی اجتماعی در فضای مجازی در حال از بین رفتن است که برای این موضوع باید فکری کرد.

 

 

 

وحدانی فر گفت: شبکه ملی اطلاعات و پلت‌فرم های ایرانی باید ایجاد شود که بتواند امنیت جامعه را بر عهده بگیرد و قوه قضاییه، شهروندان، رسانه ها و صاحب نظران و ... پای کار بیایند و فکری برای فضای رها شده مجازی کنند.

 

 

 

وی در بخش دیگر سخنان خود به مسئله عفاف و حجاب اشاره کرد و افزود: جهاد عفاف فریضه اول برای بانوی مسلمان است و از ضروریات جامعه ماست.

 

 

 

وحدانی فر با اشاره به اینکه دشمن مادر خانواده را نشانه گرفته و خود رسما این موضوع را اعلام کرده است تصریح کرد: با توجه به وضعیت نامناسب حجاب و عفاف در برخی ادارات از مدیران این مهم را خواستاریم که در دستگاه ها رعایت کنند.

 

 

 

امام جمعه دهدشت به وردوی های استان هم اشاره کرد و گفت: هر کجای این استان وارد می شویم با حجم زیادی از بنرهای عزا مواجه خواهیم شد این چه فرهنگ غلط و اشتباه است؟! 

 

 

 

وحدانی فر با اشاره به اینکه از چهار طرف دهدشت هر کسی وارد شهر شود فکر می کند به عزاخانه وارد شده است بیان کرد: مسئولان امر مکلفند برخوردکنند و اجازه ندهند این رسم ادامه داشته باشد.

 

 

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک