آخرین اخبار

18. فروردين 1394 - 11:52   |   کد مطلب: 1063
فعاليت فرهنگي، تبليغي، آموزشي و عمراني گروه فرهنگي جهادي پيشگامان رهايي در ديشموك پايان يافت.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، فعاليت فرهنگي، تبليغي، آموزشي و عمراني گروه فرهنگي جهادي پيشگامان رهايي در روزهاي ابتدايي فروردين ماه 94 در مناطق محروم ديشموك برگزارشد.

 

اين حركت جهادي كه با هدف اعتلاي فرهنگي و عمراني برخي روستاهاي اين منطقه برنامه‌ريزي شده بود در محورهاي فرهنگي، تبليغي، عمراني و آموزشي و با استقبال و همراهي مردم اين روستاها و مسئولان محلي تبليغي همراه شد.

 

عمده فعليتهاي گروه فرهنگي جهادي پيشگامان رهايي  در اين حركت جهادي به شرح زير است:

فعاليتهاي فرهنگي تبليغي:

شامل کلاس‌های گوناگون معارف اسلامی، کار با نوجوانان و جوانان، جلسات گفتگو با جوانان و اهالی، اقامه‌ی نماز جماعت و سخنرانی مذهبی، برگزاری مراسمات دعا و توسل، برگزاری مسابقات ورزشی، جشن تکلیف برای نوجوانان، کلاس‌های قصه‌گویی، پیاده‌روی همراه با نوجوانان و جوانان روستا و ...بود.

پيشگامان رهايي

فعاليتهاي آموزشي:

شامل کلاس‌های مختلف آموزش هنرهای دستی و اشتغال‌آفرینی، آموزش مسائل بهداشتی و درمانی، جلسات بیان احکام شرعی و پاسخ به سوالات و شبهات، کلاس‌های همسرداری و رفع مشکلات خانوادگی ویژه‌ی زوج‌های جوان و بود.

پيشگامان رهايي1

پيشگامان رهايي122

فعاليت هاي عمراني:

بهسازي يكي از مدارس روستاها شامل تعمير و مرمت نقاط آسيب ديده و رنگ آميزي درها و پنچره ها و مشاركت در ساخت يك مدرسه در يكي از روستاها از ديگر فعاليتهاي اين گروه فرهنگي جهادي بود.

پيشگامان رهايي12

پيشگامان رهايي1اا

استقبال خوب و همراهي اهالي روستاها و ابراز علاقه اهالي روستاهاي همجوار جهت حضور گروه فرهنگي جهادي در روستاهاي خود و نيز علاقمندي مسوولان شهرستان و بخش ديشموك به تداوم حضور جهادگران گروه فرهنگي جهادي پيشگامان رهايي در كنار برخي برنامه ها  و كلاسهاي جديد از جمله نقاط شاخص و متمايز اين حركت جهادي بود.

 

انتهاي پيام: و/آ

منبع: پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک