آخرین اخبار

29. فروردين 1401 - 19:04   |   کد مطلب: 10537
۳۰ مدرسه در سطح بخش دیشموک به وسایل هوشمند تجهیز شدند.

به گزارش پاغ خبری تحلیلی کهگیلویه؛ مدیر بنیادعلوی دیشموک با اشاره به نیازمندی مدارس در خصوص تجهیزات هوشمند گفت: بنیادعلوی بخش دیشموک تاکنون مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تجهیزات هوشمند رایانه‌ای، برای مدارس خریداری کرد.
اسفندیار مختاری با بیان اینکه ۳۰ مدرسه در سطح بخش دیشموک به وسایل هوشمند تجهیز شدند افزود: این اقلام طبق نیازسنجی آموزش و پرورش در اختیار مدارس در دیشموک قرار می‌گیرد.
مدیر بنیادعلوی دیشموک گفت: این تجهیزات شامل ۲۵ دستگاه کامپیوتر، ۱۴ عدد چاپگر ساده، ۱۴ عدد پرینتر چندکاره و ۵ عدد ویدئو پروژکتور است.
وی با اشاره به تعمیر و مرمت مدارس توسط بنیاد علوی گفت: تاکنون اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان برای مرمت و بازسازی مدارس بخش دیشموک اختصاص یافت.
وی افزود: در این طرح تعداد ۱۶ مدرسه مرمت، رنگ آمیزی، بهسازی و محوطه سازی شده است.
حجت الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک با اشاره به اختصاص تجهیزات آموزشی با کیفیت به مدارس به وسیله ی بنیادعلوی گفت: اختصاص این اقلام سبب تکامل آموزشی دانش آموزان و تجهیز معلمان مدارس به شیوه‌های تدریس نوین می‌شود.
جهانگیر اژدر رئیس اداره آموزش و پرورش دیشموک هم گفت: خوشبختانه با این اقدام بنیاد علوی بخش از نیاز‌های آموزشی مدارس این منطقه برطرف شد و برخی از مدارس فاقد سیستم هوشمند آموزشی هوشمند و نیازشان رفع می‌شود.
وی با اشاره به ضرورت تداوم روند هوشمند سازی مدارس توسط بنیادعلوی افزود: با اجرای این طرح عدالت آموزشی در خصوص هوشمند سازی مدارس انجام و دانش آموزان از کیفیت آموزشی برخوردار شدند.
رئیس اداره آموزش و پرورش دیشموک گفت: بخش دیشموک با کمبود فضای آموزشی در برخی از نقاط همچون شهر دیشموک و روستا‌های درغک، اسفندان، لاوه پاتل و دشتک مواجه است.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک