آخرین اخبار

16. فروردين 1394 - 21:38   |   کد مطلب: 1053
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خبر داد؛
پرداخت عیدی به 33 هزار خانوار کهگیلویه و بویراحمدی
مدیر کل کمیته امداد استان گفت معادل یک ماه حقوق با مبلغ 22 میلیارد ریال تحت عنوان عیدی به مددجویان پرداخت می شود.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قلم دنا، غلامرضا متقی مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد گفت:بحمدالله با تلاشهای صورت گرفته از طریق دفتر مرکزی و دولت تا کنون مستمری 12 ماهه مددجویان به حساب آنان واریز شده و معادل یک ماه حقوق مازاد بابت عیدی مددجویان تا اواسط هفته آینده به حساب مددجویان واریز می شود.

 

غلامرضا متقی افزود: در حال حاضر تعداد 33 هزار خانوار تحت حمایت این نهاد حمایتی می باشند که در سال گذشته بالغ بر 120 میلیارد تومان در سرفصل های مختلف برای آنان هزینه شده است.

 

متقی به سرفصل های کاری این نهاد اشاره کرد و عنوان کرد: احداث و تعمیرات مسکن، خدمات فرهنگی به دانش آموزان، دانشجویان و خانواده های آنان، خدمات درمانی، اجرای طرحهای اشتغال و خودکفایی، کمکهای موردی، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه، پرداخت جهیزیه و هدیه ازدواج غیره را ازجمله خدمات این نهاد برشمرد.

 

وی گفت: در سال جاری اعتبارات قریب به 14 درصد نسبت به سال گذشته افزایش دارد و مهمترین اهداف این نهاد را توانمندسازی خانواده ها، توسعه مشارکت های مردمی و شبکه های نیکوکاری و هم دلی و هم زبانی با مردم می باشد.
انتهای پیام/ش

 
انتهاي پيام:ش/و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک