آخرین اخبار

25. فروردين 1401 - 8:57   |   کد مطلب: 10523
در نشست رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان با اعضای ستاد نماز جمعه مطرح شد
تمجید حجت الاسلام عبودی از فعالیت های ستاد نماز جمعه یاسوج/ضرورت طراحی و ارائه برنامه های جدید و مخاطب پسند
حجت الاسلام عبودی ضمن تمجید از فعالیت‌هایی که طی این چند ماهه توسط ستاد نماز جمعه یاسوج برگزار شده، بر طراحی و ارائه برنامه های جدید و مخاطب پسند تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ 

حجت الاسلام و المسلمین «عبدالرحیم عبودی» امروز در نشست هم اندیشی وبرنامه ریزی برگزاری مراسمات لیالی قدر در مصلی نماز جمعه یاسوج که با حضور اعضای ستاد نماز جمعه برگزار شد ضمن تقدیر و تشکر از اعضای ستاد نماز جمعه و فعالیت های آنها، اظهار کرد: با توجه به مطالبه ای که در سطح کشور و شهرستان های استان وجود دارد، باید ستاد نماز جمعه مرکز استان الگویی برای سایر شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد باشد.

 

رئیس دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه‌ریزی‌ها باید به گونه ای باشد که بتوان آنها را به سایر شهرستانها تعمیم داد.

وی ضمن تاکید بر حذف برنامه های روتین که به عنوان برنامه های شاخص معرفی می شوند، ادامه داد: ستاد نماز جمعه مرکز استان مسئولیت سنگینی دارد و باید با خلاقیت و ابتکار برنامه های جدید با محتوای مناسب و مردم پسند به ویژه در حوزه نوجوانان و جوانان طراحی و اجرا کند.

 

حجت الاسلام عبودی ضمن تاکید بر طراحی و ارائه برنامه های جدید و مخاطب پسند، خاطرنشان کرد: بحث جهاد تبیین با حضور افراد مسلط مورد تاکید بوده و باید به این مهم توجه ویژه داشته باشیم.

رئیس دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مقام معظم رهبری چهار ویژگی اساسی «واجب، عینی، فوری و قطعی» را در زمینه جهاد تبیین بیان کردند، افزود: می‌توان در شب‌های قدر که به عنوان شب فهمیدن مطرح است، در زمینه جهاد تبیین فعالیت کرد.

 

وی از اعضای ستاد نماز جمعه خواست، وقت خود را وقف کار و فعالیت در ستاد کنند و نباید اسمی عضو ستاد نماز جمعه باشند.

حجت الاسلام عبودی ضمن تمجید از فعالیت‌هایی که طی این چند ماهه توسط ستاد نماز جمعه یاسوج برگزار شده، خاطرنشان کرد: ستاد نماز جمعه صرفاً مربوط به روز جمعه نبوده، بلکه ظرفیت های یک هفته را ستاد نماز جمعه دارا می باشد.

 

رئیس دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد از ارزیابی سالانه ستادهای نماز جمعه شهرستان های استان سخن به میان آورد و اظهار کرد: اعضای ستاد نماز جمعه باید همه پای کار باشند و از ظرفیت هنرمندی اعضای ستاد جهت جذب مردم به ویژه نوجوانان و جوانان به نماز جمعه استفاده کرد.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر دوباره از فعالیت‌های اعضای ستاد نماز جمعه یاسوج، گفت: ستاد نماز جمعه مرکز استان می تواند چند برنامه شاخص و تاثیرگذار برای یک ساله خود طراحی و اجرا کند.

 

گفتنی است در این نشست هریک از اعضای ستاد نماز جمعه در واحد خواهران و برادران به بیان دیدگاه های خود در زمینه برگزاری مطلوب برنامه های لیالی قدر در مصلی امام خمینی (ره) یاسوج پرداختند.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک