آخرین اخبار

24. فروردين 1401 - 13:16   |   کد مطلب: 10519
در آیین کلنگ زنی ساختمان خیرساز همراه‌سرای بیمار کهگیلویه مطرح شد
بیمارستان ۱۰۰ تخت خوابی تامین اجتماعی کهگیلویه در انتظار مسئولان علوم پزشکی استان
آئین کلنگ زنی ساختمان خیر ساز همراه سرای بیمار بیمارستان امام خمینی (ره ) دهدشت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ آئین کلنگ زنی ساختمان خیر ساز همراه سرای بیمار بیمارستان امام خمینی (ره ) دهدشت باحضور رییس علوم پزشکی یاسوج، سرپرست فرمانداری،فرماندهان نظامی و انتظامی کهگیلویه و جمعی مسیولان و کادر درمان برگزار شد.

رییس دانشگاه علوم‌پزشکی یاسوج در این ایین با اشاره به اینکه مشارکتT قلب توسعه است گفت: احداث همراه سرا را کمکی موثر به همراهان بیمارانی دانست که در راه مانده اند و یا نیاز به درمان طولانی مدت دارند.

غلام نژاد افزود: حوزه سلامت از مهمترین حوزه هایی است که ضرورت دارد افراد خیر و موسسات فعال در این راستا نسبت به مشارکت در تامین تجهیزات بهداشتی و درمانی و همچنین احداث فضاهای فیزیکی مورد نیاز تشویق و ترغیب شوند.

امام جمعه دهدشت نیز، ساخت همراه‌سرای بیمار برای دهدست ضرورت بوده دانست و گفت: بیمارستان دهدشت باید از طرف بیمارستان علوم پزشکی دهدشت تقویت و مورد توجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام وحدانی فر افزود: کهگیلویه شهرستان مادر بوده که سه شهرستان از ظرفیت بیمارستان دهدشت با جمعیت فراوانی دارند استفاده می کنند و فضا قدیمی بوده و امید است توجه ویژه ای صورت گیرد.

وی به بیمارستان تامین اجتماعی اشاره و تصریح کرد: قولی داده شد که این بیمارستان کلنگ آن به زمین زده شود ریاست علوم پزشکی پیگیر باشد چرا که ساخت بیمارستان ۱۰۰ تخت خوابی برای این شهر واجب است و دانشگاه علوم‌پزشکی به توجه داشته باشند.

نظریان مدیر شعب بانک اقتصاد نوین منطقه جنوب کشور نیز گفت : این همراه سرای بیمار در مساحت ۴۰۰ متر مربع در دو طبقه ، ۱۸ ماهه و با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان احداث می شود.

تصایر تکمیلی؛

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک