آخرین اخبار

13. فروردين 1401 - 17:01   |   کد مطلب: 10477
با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، یادواره شهدای منطقه رود شور دهستان جاورده در روستای گشتیاری زادگاه شهید برزو فروتنی برگزار شد.

سرهنگ پاسدار محمد فروتنی برادر شهید برزو فروتنی گفت: این یادواره به عنوان یادواره محوری دو شهید گلگون کفن منطقه رودشور (دانشجوی شهید برزو فروتنی و بسیجی شهید خدادوست زین الدینی) به همت و به همراهی مردم همیشه در صحنه، مجاهد و قدرشناس این دیار و مناطق همجوار برگزار شد.

 

حجت الاسلام روح الله حسین زاده سخنران یادواره شهدا گفت: رهبر انقلاب، اقدام جهادی را به معنای خسته‌نشدن در مقابل سختی‌ها و موانع تعریف می‌کنند که در آن ایمان به مسیر و حرکت بر اساس فکر و منطق باشد.

وی یاداورشد: جهاد تبین امام امت به معرفی شهدا و اسوه و الگو گرفتن مردم از سیره شهدا گرفته شده و امروز این منطقه از روش و مسلک و منش شهدایی تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) آماده اند و آمدند تا بگویند شهدا ما همیشه همراه و همگام امام و، ولی زمان خود هستیم و لحضه‌ای از این آرمان‌ها غفلت نخواهیم کرد.

 

حجت الاسلام حسین زاده گفت: دشمن در سنگر‌های دیروز و امروز به طریق مختلف برای از بین بردن هویت و فرهنگ اسلامی در همه جوامع اسلامی بوده، اما شهدای ما در جنگ دیروز با دشمن جنگیدن وخاک وطن، اسلام و امنیت ما را حفظ و برقرار کردند.

امروز نیز شاهد رشادت‌های جوانان و شهدای امنیت و حریم امامان هستیم که در همه نقاط جهان دارند سلطه استعمار را از سر کشور‌های اسلامی پیرو انقلاب اسلامی ایران بر چیده و در کشور امنیت ملت و نظام را فراهم می‌کنند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک