آخرین اخبار

11. فروردين 1401 - 14:40   |   کد مطلب: 10470
بیش از ۱۰۰ هزار دانش آموزان ابتدایی استان کهگیلویه و بویراحمد، ۱۴ فروردین در کلاس درس حاضر می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش این استان گفت: در کهگیلویه وبویراحمد ۸۸ هزار و ۵۱۱ دانش آموز ابتدایی در مدارس دولتی و ۱۵ هزار و ۱۷۱ دانش آموز در مدارس غیر دولتی در ۱۴ فروردین روانه مدرسه می‌شوند که ۵ هزار و ۹۶۹ آموزگار کار آموزش آن‌ها را دنبال می‌کنند.

سید جلال رحیمی بیدک با اشاره به بازگشایی حضوری مدارس از ۱۴ فروردین در همه مقاطع تحصیلی در سراسر کشور؛ افزود: همه تمهیدات لازم در سطح آموزشگا‌های ابتدایی در کهگیلویه وبویراحمد اندیشیده شده است تا دانش آموزان عزیز با شور و نشاط آموزش حضوری خویش را آغاز کنند.

 

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش استان با اشاره به اینکه دانش آموزان مقطع ابتدایی در دوران کرونا بیشترین آسیب آموزشی، عاطفی و اجتماعی را دیده اند گفت: دوران ابتدایی زیربنای آموزش است که عملکرد آن در همه دوران تحصیل نمایان می‌شود که باید نگاه ویژه‌ای به مقطع ابتدایی داشته باشیم.

وی اضافه کرد: هزار و ۶۸۹ آموزشگاه ابتدایی در سطح استان پذیرای دانش آموزان است.

 

رحیمی بیدک از اولیا دانش آموزان خواست با توجه با آسیب جدی در این مقطع مهم تحصیلی حساسیت بیشتری نسبت به حضور دانش آموزان داشته باشند.

وی از آمادگی همه مدارس در شهرستان‌ها و مناطق برای استقبال از دانش آموزان خبر داد و گفت: گرو‌های نظارتی برای بررسی عملکرد ادارات در زمینه بازگشایی حضوری مدارس در ۱۴ فروردین اعزام می‌شوند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک