آخرین اخبار

6. فروردين 1401 - 15:56   |   کد مطلب: 10446
حجت‌الاسلام علی وحدانی فر افزود: موشک باران آرامکو توسط یمن در ادامه دفاع این کشور صورت گرفته چرا که عربستان به بهانه واهی به یمن، حمله کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی که کهگیلویه؛ امام جمعه دهدشت در خصوص موشک باران آرامکو با اشاره به اینکه ۸ سال است که تجاوز به مردم مظلوم کشور یمن توسط عربستان سعودی با حمایت های استکبار جهانی صورت گرفته است گفت: مردم مستضعف، ضعیف و ناتوان را با سختی های مواجهه کرده که متاسفانه جامعه غربی و برخی از کشورهای عربی هزینه جنگ را پرداخت کردند و دارند بلایی بر سر مردم مخصوصاً جوانان،نوجوانان، کودکان و زنان می آورند که تاریخ تاکنون شاهد چنین نسل کشی و برادرشی به خود نبوده است.

 

 

 

 حجت‌الاسلام علی وحدانی فر افزود: موشک باران آرامکو توسط یمن در ادامه دفاع این کشور صورت گرفته چرا که عربستان به بهانه واهی به یمن، حمله کرده است.

 

 

وی با اشاره اینکه یمن بر خلاف عربستان، مراکز نظامی و نفتی که از آنها تولید ثروت و تبدیل به گلوله و فشنگ می شود و مردم بی گناه این کشور را به خاک و خون می کشد هدف قرار داده است، تصریح کرد: اما عربستان به کشتار مردم بی‌گناه، غیر نظامیان، کودکان و بمباران خانه ها ومنازل مسکونی می پردازد و نیز با بستن راه‌های هوایی، دریایی و زمینی بر مردم مظلوم یمن موجب شده است که غذای و دارو به این کشور نرسد.

 

 

وحدانی فر خاطر نشان کرد: یمن با اتکا بر قدرت مردم و توانمندی هایی که دارند از کیان خود دفاع می کنند.

 

 

وی ادامه داد: موشک باران چند باره آرامکو به منزله این است که امروز جبهه مقاومت قوی و توانمند است و نشان می دهد این کشور ناتوان نیست بلکه با حمایت مردم با حمایت جوانان در جنگ و مقابله با رژیم دست نشانده امریکا و استکباری که برادر کشی را به اوج خودش رسانده، ایستادند و وقتی مورد تهاجم قرار می گیرند در واقع دارند تمام عیار از خود دفاع می کنند و مهاجم نیستند.

 

 

خطیب نماز جمعه دهدشت گفت: این حق طبیعی کشور یمن است که تاسیسات عربستان را مورد هدف قرار دهد و از مردم خود دفاع کند و حتما در این جنگ پیروز خواهند شد پوزه سعودی‌ها به خاک مالیده خواهد شد.

 

 

وحدانی فر در پایان با اشاره به اینکه امریکا با اجیر کردن دیگران در کشورهای دیگر جنگ به راه انداختند و تاکنون ناموفق بودند، افزود: یمن در هشتمین سال دفاع از کشورش نشان داد محکم‌تر، مقاو‌تر و با تجربه ‌تر از گذشته در مقابل آمریکا و اربابان و ایادی استکبار جهانی ایستادگی می کند.

 

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک