آخرین اخبار

6. فروردين 1401 - 15:45   |   کد مطلب: 10445
نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک سال نو بر تحقق شعار سال و تلاش همه جانبه مسئولان برای توسعه استان تاکید کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک سال نو بر تحقق شعار سال و تلاش همه جانبه مسئولان برای توسعه استان تاکید کردند.

 

 

 

مهدی روشنفکر، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در خصوص شعار سال ۱۴۰۱ گفت: مسئولان، دست اندرکاران، نمایندگان، دولت با تعامل، تعاون و همدلی کار را شروع کنند و به شعار سال پایبند باشند.

 

 

 

نماینده بویر احمد و دنا افزود: در مرحله عمل و اقدام اگر به شعار سال توجه شود با وضعیتی که ما در حوزه اقتصاد، اشتغال یا محدودیت ها و سفرهای کم‌رنگ مردم شاهد هستیم به راحتی می توانیم با این مشکلات مبارزه کنیم.

 

 

 

ناصر حسینی نماینده گچساران و باشت نیز با اشاره به بحث دانش بنیان ها گفت: با ورود به بحث پارک فناوری، نانو و مباحث مربوط به حوزه اقتصاد، مجلس و دولت با سیاست‌گذاری که لایحه بودجه ۱۴۰۱ صورت گرفته و اشتغال زودبازده توجه به مناطق محروم امسال باید با یک شتاب و جهش بیشتری ورود پیدا کرده تا بتوانیم گره‌ها را باز کنیم.

 

 

 

پیش‌تر نیز حجت الاسلام موحد در گفتگو با این پایگاه خبری انتخاب شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب حاوی نکاتی کلیدی و راهبردی است و اگر تولید به صورت واقعی رونق بگیرد شاهد افزایش توسعه و اشتغال خواهیم بود، گفت: مسئولان باید در عمل شعار سال را تبیین کنند و در سه ماهه سال امار دهند کدامین اشتغال و تولید ایجاد شده است نه اینکه با نصب بنر به شعار پرداخته شود.

 

 

 

 نماینده کهگیلویه بزرگ افزود: ما در صورتی تبعیت خودمان را به انقلاب و رهبری می توانیم اثبات کنیم که در تحقق شعار سال حرکت کرده و نشان دهیم که نتیجه حرکت ما کدام است و مردم و جوانان بیکار آثار آن را زندگی های خود ببینید و نشان دهیم شرایط اشتغال تعدادی از مردم فراهم شده است.

 

 

 

وی تصریح کرد: مسئولان و قوای سه‌گانه گانه همه با هم باید دست به دست هم دهند برای اجرایی شدن شعار سال زمینه ها را فراهم شود که در پایان سال رهبری معظم انقلاب و مرم شاهد اجرایی شدن قسمتی از این شعارها باشند.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک