آخرین اخبار

6. فروردين 1401 - 15:27   |   کد مطلب: 10444
سال گذشته ۴۰ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد به چاپ رسید و منتشر شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این استان گفت: این تعداد کتاب با موضوعات مختلف پژوهشی، خاطره، زندگینامه، تاریخ شفاهی، داستان، شعر، کتاب کودک و کتاب اسنادی به چاپ رسید.

 

سرهنگ امیر عباس آسمند افزود: از لنده تا تکریت، راه سبز، چهل ستاره، ندای نور، روحانیت چراغی که هرگز نمی‌میرد، بر بال ملائک، زندگینامه شهید سیداسلام اختری مقدم و این چهل و یک مرد از مهم‌ترین کتاب‌هایی بود که با موضوع زندگینامه شهدا و خاطره رزمندگان اسلام در ۸ سال دفاع مقدس به چاپ رسید.

 

وی با اشاره به مهمترین کتاب‌های چاپ شده در حوزه پژوهش اضافه کرد: کتاب‌های امام‌زادگان عشق، رقابت بر سر نفوذ در خاورمیانه، بسیج و اقتصاد مقاومتی، انقلاب ماندگار، میراث سلیمانی، جنگ به روایت کاغذ‌های کاهی و احکام شهید از منظر فقه امامیه و حقوق ایران نیز از مهم‌ترین کتاب‌های پژوهشی است که در سال ۱۴۰۰ به چاپ رسید.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سال گذشته هفت عنوان کتاب اسنادی در کهگیلویه و بویراحمد به چاپ رسید، ادامه داد: در حوزه تاریخ شفاهی نیز کتاب‌های بر بام آسمان، آتش‌های بی‌امان، شکوه ایثار و اشک‌هایی که ریخته شد چاپ و به بازار نشر عرضه شد.

 

آسمند از انتشار سه عنوان نمایشنامه دفاع مقدس در سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: یک روایت از چند روایت عباس، این چندمین باره که می‌ری جنگ و ویر سه عنوان نمایش در حوزه دفاع مقدس است که سال گذشته منتشر شد.

 

وی افزود: قهرمان من و نهال زهرا دو عنوان کتاب کودک و گنجشک‌ها برگشته‌اند و تا جایی که رودخانه می‌رود دو عنوان داستان کوتاه دفاع مقدس است که چاپ و به بازار نشر عرضه شد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک