آخرین اخبار

9. اسفند 1400 - 11:16   |   کد مطلب: 10360
سرپرست حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد گفت: با همکاری خوب دستگاه قضا 10 هزار متر مربع از اراضی ملی رفع تصرف و به بیت المال برگشت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه ؛ اسلام جاودان خرد گفت : در پی خبری مبنی برتصرف غیرمجاز اراضی ملی واقع در محدوده پارک ملی و منطقه حفاظت شده دنا ، ماموران یگان حفاظت ضمن حضور در محل به بررسی موضوع پرداختند .

 

 

وی با تاکید بر اینکه بررسی های میدانی و کارشناسی نشان می داد که حدود 10 هزار متر مربع از اراضی منابع ملی توسط افراد سود جو تصرف و بادام کاری شده است افزود : ماموران پس از هماهنگی قضایی، نسبت به رفع تصرف از اراضی مذکور اقدام نمودند.

 

 

سرپرست حفاظت محیط زیست در ادامه تصریح کرد: با شناسایی مناطق حساس و اولویت بندی ، یگان حفاظت در شهرستانها اقدام به گشت زنی مرتب و مراقبت های منظم و دوره ای را در مناطق مختلف انجام می دهند و در برخورد با سود جویان مطابق قانون عمل خواهند کرد .

 

 

جاودان خرد با اشاره به اینکه فرهنگ سازی و آموزش از عوامل مهم در پاسداشت انفال و عرصه های منابع ملی به شمار می روند گفت : معتقدیم تنها راه حفاظت و صیانت از امانت نسل های آتی، فرهنگ سازی بوده و استفاده از قوه قهریه آخرین راه در برخورد با متخلفین محسوب می شود .

 

 

سرپرست حفاظت محیط زیست استان ضمن تشکر از همراهی و همکاری خوب مراجع قضایی و اننتظامی با محیط زیست استان گفت : با توجه به سیاست این اداره کل در حفاظت مشارکتی ، معتقدیم مردم در حراست از منابع ملی نقش بسیار مهمی دارند .

 

 

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک