آخرین اخبار

1. اسفند 1400 - 15:51   |   کد مطلب: 10345
۲۵ درصد تصادفات جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد در جاده یاسوج- اصفهان رخ داده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ رئیس پلیس راه این استان گفت: شمار جانباختگان سوانح رانندگی در جاده‌های برون شهری امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۴ درصد افزایش یافته است.

سرهنگ بهنام ویسی پور با بیان اینکه ۶۴درصد از تصادف‌های جاده‌های برون شهری در شهرستان‌های بویراحمد و دنا رخ داده است، افزود: تخطی از سرعت مجاز، انحراف به چپ، بی توجه به جلو از مهمترین دلایل سوانح رانندگی در جاده‌های برون شهری کهگیلویه و بویراحمد است.

سرهنگ ویسی پور با اشاره به اینکه امسال بیشترین سوانح جاده‌ای در جاده یاسوج - اصفهان به وقوع پیوسته، اضافه کرد: ۲۵ درصد از تصادف‌های جاده‌های برون شهری امسال کهگیلویه و بویراحمد در این جاده رخ داده است.

وی با بیان اینکه برخورد با خودرو‌هایی که به طور همزمان ۲ تخلف رانندگی را مرتکب شده اند از مهمترین اولویت‌های امسال پلیس است، ادامه داد: این خودرو‌ها علاوه بر جریمه نقدی و توقیف به مدت ۷۲ ساعت مشمول نمره منفی نیز می‌شوند.

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با انجام هر تخلف از سوی رانندگان خودرو‌های ناوگان حمل و نقل عمومی ۱۰ نمره منفی و برای خودرو‌های متخلف شخصی پنج نمره منفی در کارنامه رانندگان ثبت می‌شود.

سرهنگ ویسی پور با اشاره به اینکه با افزایش نمره‌های منفی رانندگان به عدد ۳۰ گواهینامه آنان به مدت سه ماه توقیف می‌شود گفت: با رسیدن نمره منفی رانندگان در مرحله دوم به عدد ۲۵ گواهینامه آنان به مدت ۶ ماه توقیف و همچنین در مرحله سوم با رسیدن نمره تخلف رانندگان به عدد ۲۰، مشمول توقیف یک سال گواهینامه خواهند شد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک