آخرین اخبار

20. دى 1400 - 19:29   |   کد مطلب: 10291
در گفتگو با پایگاه خبری کهگیلویه مطرح شد؛
مکتب حاج قاسم؛ برای الگوی مدیریتی نسل آینده تببین شود
مداح کشوری با توجه به اهمیت تببین و ترویج مکتب سردار سلیمانی گفت: ما باید این مکتب را به عنوان الگوی مدیریتی در هر سطح کلان جامعه به نسل امروز و آینده کشور منتقل کنیم.

محمد حکیمی مداح مطرح کشوری پر خصوص تبیین ابعاد مختلف شخصیت شهید سلیمانی در گفتگو با پایگاه تحلیلی خبری کهگیلویه با تاکید بر اینکه شهادت حاج قاسم سبب جذب میلیون‌ها نفر به مکتب اسلام شد، گفت: این شهید بزرگوار هم در زمان حیات و هم با شهادت موجب افتخارات در سطح منطقه و جهان داشته که شکست دشمنان در امتحان تمامی راهبردهایشان، جبهه استکبار و حامیان تروریستی آنها را هم به ذلت کشاند.

 

 

 

وی با تاکید بر اینکه خط قرمز حاج قاسم ولایت و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بود، افزود: سردار سلیمانی در تمامی امور انقلابی با تدبیر عمل می کرد و دغدغه این شهید عزیز همواره وحدت افزایی و انسجام امت‌ های مسلمان جهان و مردم کشور بود.

 

 

 

حکیمی تصریح کرد: شهید سلیمانی نسبت به تمامی شرایط و ماموریت‌ها شناخت و اشرافیت کامل داشتند و همین موضوع موجب درخشش سردار در صحنه‌ های مختلف بود.

 

 

 

این مداح کشوری در پایان یادآورشد: با توجه به اهمیت تببین و ترویج مکتب سردار سلیمانی ما باید روحیات و تفکرات اجتماعی، معرفتی، سیاسی و فرهنگی حاج قاسم را به عنوان الگوی مدیریتی در هر سطح از جامعه به نسل امروز و آینده کشور منتقل کنیم.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک