آخرین اخبار

18. دى 1400 - 13:41   |   کد مطلب: 10282
کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه اقتدار و صلابت نیروهای مسلح ایران اسلامی، هیمنه پوشالی آمریکا را فرو ریخت گفت: حمله به پایگاه عین الاسد اقتدار آمریکا را خدشه دار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ سید رضا ولایتی کارشناس مسائل سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد ، سالروز حمله موشکی به عین الاسد  مهم ترین پایگاه شیطان بزرگ در عراق را یکی از وقایع مهم خواند و گفت: بعد از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۵۷ ، در هم شکستن هژمونی آمریکا در منطقه از بزرگترین و مهمترین اقدامات در به زانو در اوردن آمریکا جنایت کار در منطقه است.

 

 

وی با اشاره به اینکه در این روز اقتدار ملی ایران با  سیلی به شیطان به جهانیان مخابره شد افزود: نیروهای مقتدر نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بعد از جنایت بزدلانه آمریکای خبیث در به شهادت رساندن شهید سلیمانی و همرزمانش با حمله موشکی به پایگاه آمریکایی عین الاسد قدرت نظامی ایران را به رخ جهانیان کشاند.

 

ولایتی تصریح کرد: در پاسخ به اقدام تررویستی دشمن، به پایگاه عین الاسد اثبات کردیم که آمریکا و جنایتکاران عالم در برابر قدرت ایران اسلامی توان پاسخگویی و مقابله ندارند و تمام تهدیدات آنها تو خالی است.

 

 

وی با بیان اینکه این حرکت در کنار اثبات اقتدار و صلابت نیروهای مسلح ایران اسلامی، هیمنه پوشالی آمریکا را فرو ریخت، افزود:  این حرکت آبروی آمریکا را در منطقه و جهان خدشه دار کرد و و به فرموده رهبر معظم انقلاب، و این عمل یوم الله غرور آفرین اقتدار ملی و سیلی به شیطان بزرگ بود.

 

 

این کارشناس مسائل سیاسی اظهار داشت: اگر چه در ابتدا قرار بود ترامپ وانمود کند که همه چیز آرام است و هیچ سربازی در حمله به پایگاه عین الاسد آسیب ندیده است،اما پس از ۴۸ ساعت سی ان ان و  نشریه صهیونیستی هاآرتص از  حجم بالای تلفات و خسارت ها بهت زده می شوند و ترامپ در نهایت زبان به اعتراف گشوده و اعلام می کند که  سرباز ضربه مغزی به ۱۱۰  رسیده است.

ولایتی در پایان عنوان کرد: با ناتوانی آمریکا در پاسخ به این حمله در عمل ابهت آمریکا در هم شکست و این آغازی بر پایان حضور آمریکا در منطقه شد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک