آخرین اخبار

17. دى 1400 - 10:58   |   کد مطلب: 10280
تحلیل‌گر مسائل سیاسی مطرح کرد؛
مکتب حاج قاسم؛ مکتب عزت و اقتدار است
تحلیل گر مسائل سیاسی گفت: مکتب حاج قاسم مکتب عزت و اقتدار است و امروز در داخل باید این عزت و اقتدار را باور داشته باشیم و به اقتدار و استحکام و قوام جمهوری اسلامی بیش از بیش تکیه کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛حامد شیرخدا با گرامیداشت ایام فاطمیه و یاد و خاطره سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی گفت:یکی از الگو‌های مهم در مردم داری، شهید حاج قاسم سلیمانی است و وی در هیچ جناح، حزب و دسته‌بندی سیاسی ذوب نشد و تنها خدمت به مردم را ملاک خود قرار داد.

 

 

 

وی خدمت به مردم را بر اساس رفتار شهید سلیمانی، حاضر شدن در تمام صحنه‌های کمک خواهی دانست و اضافه کرد: شهید سلیمانی مخلص بود و خداوند نیز ظرفیت خدمت به مردم را به وی عطا کرد.

 

کارشناس مسائل سیاسی منطقه خاورمیانه با اشاره به اینکه نباید اجازه داد مردم از اهداف و آرمان‌های انقلاب مایوس شوند تصریح کرد: این همان رسالتی است که در فتنه ۸۸ برای خثنی کردن آن مردم در آن نمره قبولی را گرفتند چرا که فتنه به گونه‌ای طراحی شده بود که نظام اسلامی را از مردم بگیرد و مردم با حضور خود، نظام را تثبیت کردند.

 

 

 

شیرخدا اظهار کرد: لازم است عرصه مهم تبیین در همه جوانب فراهم شود و علاوه بر تبیین حوادث سال ۸۸، ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی و آنچه دشمن با شهادت آن سردار به دنبال آن بود و همچنین جریانی که شهادت وی به عنوان یک مکتب آزادخواهی در ایران و جهان ایجاد کرده است، به درستی برای مردم بیان شود.

 

 

 

وی به عزت در سایه دین در مکتب سلیمانی اشاره کرد و ادامه داد: شهید سلیمانی الگویی بی بدیل برای حرکت جهانی انقلاب اسلامی و قهرمانی است که مدال مبارزه با تروریست‌های آمریکایی، اسرائیلی و همه هم پیمانان آنها برای همیشه تاریخ را به همراه خود دارد.

 

 

 

شیرخدا با بیان اینکه حاج قاسم با تقویت جبهه مقاومت به امنیت پایدار منطقه کمک کرد، گفت: مکتب حاج قاسم مکتب عزت و اقتدار است و امروز در داخل باید این عزت و اقتدار را باور داشته باشیم و به اقتدار و استحکام و قوام جمهوری اسلامی بیش از بیش تکیه کنیم.

 

 

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک