آخرین اخبار

14. دى 1400 - 15:25   |   کد مطلب: 10278
ابراهیم عزیزی با اشاره به این که نباید شهید سلیمانی را منحصر به ایران دانست گفت: پاک سازی غرب آسیا از امریکایی ها اولین انتقام خون حاج قاسم است.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس با اشاره به برخی ویژگی های برجسته شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: از جمله ویژگی های شخصیتی حاج قاسم اول ایمان و پایبندی به فرامین امامین انقلاب بود که آن را می توان در سطوح زندگی او دید و میتوان به جرات گفت که یکی از ویژگی‌های برجسته این شهید والامقام به شمار می آید.

 

 

 

ابراهیم عزیزی افزود: شهید سلیمانی ملقب به مرد میدان، صفات و ویژگی‌های منحصر به فردی داشته که همین ویژگی‌ها امروز وی را جاودانه کرده و حقیقتاً برای ابد هم این مرد بزرگ و آسمانی را در دل تاریخ خواهد درخشید.

 

 

 

  وی تصریح کرد: کسانی که به دنبال یک نماد و الگو هستند می توانند از روش و منش و بینش شهید سلیمانی درس گرفته و سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

 

 

 

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شهید سلیمانی، بزرگ مردی که امروز در دل همه امت اسلام جای گرفته از اعتقاد عمیقی به احکام مبین اسلام برخوردار بود و شخصیتی بود که همه عمر خودش را وقف اسلام و ارزش های والای انقلاب اسلامی کرد.

 

 

 

عزیزی بیان داشت: شهید سلیمانی در میادین جنگ و نبرد در مقابله با دشمن مطیع محض ولی فقیه بود.

 

 

 

وی گفت: شهید سلیمانی با تفکر انقلابی گری عملگرا بزرگ نظامی بود با تحلیلگری بسیار دوراندیش، محاسبه گر در تمام مقاطع دوران حیات خود بود، فرماندهی را از اتاق های دربسته دنبال نمی‌کرد و در نزدیک ترین خط تماس با دشمن فرماندهی می کرد.

 

 

 

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی حامی مردم اما در عین حال گمنام بود تصریح کرد: این گمنامی را می توان در وصیت نامه شهید آنجایی که فرموده بود روی سنگ قبرم بنویسید سرباز وطن می توان درک کرد.

 

 

 

 نماینده مردم شیراز و زرقان عنوان کرد: حرف بزرگی است که یک فردی با این عظمت خودش را فقط به عنوان یک سرباز معرفی کند و می توان با قاطعیت تمام گفت که این نعمت بزرگ آسمانی ما به مراتب از نظر نظامی و تحلیلگر بودن و اقتدار و حضور میدانی از تمام فرماندهان جنگ های در طول تاریخ منحصر به فردتر بود.

 

 

 

 عزیزی با اشاره به اینکه نباید شهید سلیمانی را منحصر به ایران دانست اظهار داشت: باید تلاش کنیم قدر و منزلت این مرد بزرگ روز به روز بیشتر بدانیم و تلاش کنیم شهید را به چهره فراملی در جهان تبدیل کنیم.

 

 

 

  وی گفت: امروز مظلومان عالم در فراقش عزادار هستند و باید تلاش کنیم مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی را برای ابد زنده نگه داریم.

 

 

 

 نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: با همین سه مولفه روش، منش و بینش باید قاسم سلیمانی را تربیت کرده و برای آینده انقلاب اسلامی رشد و پرورش بدهیم.

 

 

 

عزیزی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند« شهادت شهید سلیمانی بیشتر از زنده بودنش، دشمنان اسلام را رنج می‌دهد» گفت: اگر آمریکایی‌ها و مولود نامشروع آن اسرائیل می دانستند که بعد از شهادت شهید سلیمانی همه ما سلیمانی خواهیم شد و دنباله روی مکتب شهید سلیمانی و پرورش نسل سلیمانی‌ها هستیم به این اقدام احمقانه دست نمی زدند.

 

 وی افزود: باید تلاش کنیم که وظایف خود را در قبال شهید سلیمانی و خانواده وی به خوبی ادا کنیم.

 

 

 

عزیزی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی و کمیسیون امنیت ملی وظیفه دارد و کمیته‌ای تشکیل شده که با بررسی پیامدهای حقوقی بخش‌های مختلف قضایی پرونده شهید سلیمانی را با افراد صاحب‌نظر در کنار امنیت ملی مورد بررسی قرار دهد.

 

 

 

وی اظهار داشت: کمیته حقوق بشر کمیسیون امنیت ملی اقدامات خوبی را دنبال کرده و قوه قضاییه نیز باید از نظر حقوقی پیگیری کند، کسانی که دست به این اقدام جنایتکارانه زدند را مورد برخورد قاطع قرار داده در مقام عمل دنبال کنیم که حتماً قاتلین شهید سلیمانی به سزای اعمالشان برسند.

 

 

 

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: در عراق ما شاهد فرار مفتضحانه آمریکایی ها هستیم و در واقع این اولین انتقام سختی است که مقدمات کار را خودشان فراهم کردند و پاکسازی غرب آسیا و خاورمیانه از وجود آن ها است.

 

 

 

 عزیزی در پایان گفت: ما باید شخصیت شهید سلیمانی را در مقام روش ، منش و بینش خوب بشناسیم تا بتوانیم آن را به خوبی منتقل کنیم .

 

 

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک