آخرین اخبار

12. فروردين 1394 - 21:39   |   کد مطلب: 1024
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اینکه 12 فروردین روز تثبیت جمهوری اسلامی است عنوان کرد: بعد از اینکه در روز 22 بهمن انقلاب به پیروزی رسید در روز12 فروردین این پیروزی تثبیت شد.

به گزارش خبری تحلیلی کهگیلویه،، حجت الاسلام سید جواد خاضع، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با قلم دنا گفت: در 12 فروردین 58 اکثریت قریب به اتفاق یعنی 98 و 2 دهم درصد مردم به جمهوری اسلامی رای آری دادند.

 

سید جواد خاضع گفت: در روز12 فروردین نظام دو هزار و 500 ساله طاغوتی و سلطنتی برچیده و حکومت جمهوری اسلامی جایگزین آن شد.

 

وی با اشاره به اینکه 12 فروردین روز تثبیت جمهوری اسلامی است عنوان کرد: بعد از اینکه در روز 22 بهمن انقلاب به پیروزی رسید در روز12 فروردین این پیروزی تثبیت شد.

 

حجت الاسلام خاضع گفت: مردم با انتخاب جمهوری اسلامی می خواستند نوع حکومت خود را مشخص کنند یک حکومت مردمی یعنی حکومت مردم بر مردم و متکی به رای مردم  و با احکام و قوانین اسلامی.

 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویر احمد ابراز داشت:امام خمینی(ره) راجع به اهمیت 12 فروردین فرمود:"مردم ایران این روز را باید جشن بگیرند و عید بدانند" چون روز بسیار مهمی است و انشا الله زمینه ساز حکومت جهانی ولی عصر(عج) خواهد بود.

 

وی گفت: حمایت 98 و 2 دهم در صدی مردم نشان داد جمهوری اسلامی پایگاه مردمی دارد و تا امروز که این همه سال از انقلاب گذشته مرذم در صحنه های انتخابات، راهپیمایی ها، هشت سال دفاع مقدس، جنگ نرم و... مردم حضور دارند و از نظام و انقلاب خود در مقابل دشمنان حمایت می کنند.

 

حجت الاسلام خاضع در خصوص برنامه های روز جمهوری اسلامی گفت: چندین جلسه شورای بزرگداشت 12 فروردین برگزار شده و قرار است به مناسبت 12 فروردین جشن هایی در مساجد، بقاء امامزادگان و ادارات برگزار شود و در روز 12 فروردین با همکاری سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری جشنی در پارک ساحلی شهر یاسوج برگزار خواهد شد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک