آخرین اخبار

18. آذر 1400 - 16:00   |   کد مطلب: 10209
فرماندار کهگیلویه گفت: مراسم یادبود جانباختگان سانحه اتوبوس دهدشت تهران امروز در دهدشت برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ فرماندار کهگیلویه در خصوص آخرین جزییات و اقدامات حادثه دیدگان اتوبوس دهدشت تهران با اشاره به اینکه در اتفاق ناگواری که در این مسیر رخ داد و ۷ نفر از عزیزان ما در این حادثه جان خود را از دست دادند و جمعی نیز دچار مصدومیت شدند، گفت:این واقعه برای استان و شهرستان ما بسیار تالم برانگیز و غمناک بوده و از لحظه وقوع حادثه ما پیگیر مسائل درمانی مصدمان و انتقال پبکرهای این حادثه بودیم.

دارا کریمی نژاد افزود: از آنجایی که این اتفاق خارج از استان اتفاق افتاده پیگیری‌ها از طریق استانداری و دستگاه‌های متولی در رابطه با این حادثه و وضعیت مصدومان در حال انجام است.

وی تصریح کرد: هم اکنون همه تمرکز مجموعه استانداری و فرمانداری شهرستان برای پیکیری و رسیدگی به وضعیت مصدومان این حادثه است.

این مسئول بیان کرد: در همین راستان روز چهارشنبه ۱۷ آذرماه در شهرستان کهگیلویه یک روز عزای عمومی برای ادای احترام به جانباختگان سانحه اعلام شد.

کریمی نژاد ادامه داد: پیکر جانباختگان به شهرستان انتقال و دیروز چهارشنبه ۱۷ آذرماه اجساد چهار نفر در شهرستان کهگیلویه و بردیان تشیع و خاکسپاری صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه امروز نیز پیکر سه جانباخته دیگر تشیع می شود بیان کرد: با هماهنگی های صورت گرفته مراسم یادبودی به یاد این عزیزان سفرکرده در سطح شهرستان و شهر دهدشت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک